Příspěvky nebo odpovědi uživatele Franta









Příspěvky nebo odpovědi uživatele Franta. Výpis příspěvků 451 až 498 (498)


přečíst (0) 18.03.02 13:36  Franta  (19859)

Źaloby

Na první příspěvek (alespoň podle nicku) to opravdu není špatný postřeh. Je to tak. To je ta dřívější moje vzpomínka na toohbrush and pasta zubowa. Ty ses dobře učil hochu.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 18.03.02 10:05  Franta  (19859)

Jaký to na mě dělá dojem

Vážení, být podílníkem v BIVI, tak nakupuju jak divej. Podle Bloombergu jsou prodeje jednoznačně na domácí straně, tedy investiční fondy. Chápu, kdybych byl manažerem, tak bych asi prodával také. Těžko bych potom někomu vysvětloval, že když by byl kurz nižší, kvůli panice.
Skutečností je, že návrh jednání na VH je návrhem minirotního akcionáře. Ten bude přehlasován celkem v pohodě. Co ale dál, to bych rád věděl. Lze se jen dohadovat, lépe řečeno doslova hádat budoucnost. ČRA Ltd. jsou dcerkou ČRA tuzemsko. Výnos z prodeje Radiomobilu půjde na Ltd. a poté převeden na tuzemsko. Tak jsme si to asi představovali všichni. Nevím, jestli je někde háček, ale zdálo se mi to navýsost logické. Návrh minoritního akcionáře - vyjma informací pro všechny - se mi zdá poněkud zvláštní. Pokud by měl většinu akcií, tak je to logické, ale se 3 % a více procenty ? Podle všeho je to podle mě habaďůra, jak skoupit akcie. Dříve se průměrně obchodovalo 5 - 20 mil. Kč, a teď ?
Jinak, četli jste pana Klímu, že podíl státu v ČT bude za asi za 50 -70 mld., ne více ? Lidé dobří, jak si tohle může dovolit ředitel dosazený státem ? Za normálních okolností by měl dostat kopanec, že by jel po papuli po schodech dolů. Ale možné je všechno, záleží jak se bude vybírat. Pokud bude něco jako aukce, tak to odhaduji na 100 - 110 mld. Kč.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 15.03.02 16:13  Franta  (19859)

dodatek II

Do teď jsem s Vašimi úvahami souhlasil, ale mezi náma, BIVI je také Deutsche bank. Nemyslím si, že tato společnost zamýšlí podobnou všivárnu jako pan Kožený. To už nevím, kde bychom byli. Kurz bude kolísat doté doby, než bude jasno, jak ten prodej opravdu proběhne. Pikatní je skutečnost, že akt snížení základního jmění je účinný po zápisu do O.R., jak tady někdo napsal. Volatilita asi bude velmi vysoká. Minoritní akcionář, kdo to je ? To bych teda rád věděl. Jestli musí mít 3 % na jmění a více, tak je to cca 100 mil. Kč. To je cca třetina veřejně obchodovaných akcií. Mě to bylo pořád divné už od počátku ledna, že se něco děje. V každém případě požádal o valnou hromadu akcionář, který má velmi přesné informace o jaké peníze a byznys jde. Označení minoritiní je z našeho pohledu poněkud úsměvné.
Ty debaty o snížení, to jsme snad přivolali. Nemůžu si ale odpustit jednu věc, informovanost investorské veřejnosti dostala totálně na frak. Tudíž nedivím se předloženým tématům (zrovnoprávění přístupu k informacím pro všechny akcionáře) na valnou hromadu.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 15.03.02 08:59  Franta  (19859)

Teď mám konečně jasno

 
Díky Šafránku za vysvětlení. Znovu jsem si přečetl konkrétní ustanovení O.Z. a musím konstatovat, že máte pravdu. Snížení základního jmění je nesmysl. Odkup vlastních akcií si nedovedu představit. V minulém příspěvku jsem trochu teoretizoval, ale teď jsem si udělal jasno. O zálohách na podíly na zisku jsem nikdy neuvažoval, to je evidentně pitomost. Účetní období je 12 měsíců (v našem případě pouze a jenom kalendářních).
Popravdě řečeno, moje povídání o výši dividendy nemělo nikdy nic společného s datem její výplaty. Dívám se na věci trochu tak říkajíc globálně vzato. Ale není nad to si občas něco přečíst, hlavně když chce člověk do něčeho kafrat. I přes to všechno to byla po dlouhé době lepší diskuse.Mimochodem, jsem velmi nažhaven na hosp. výsledky za rok 2001. V každém případě tvrdím, že Radiomobil a Eurotel jsou nejlépe řízené firmy ve svém oboru (v Evropě).
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 14.03.02 09:22  Franta  (19859)

Už definitivně !  Dividenda !

Rozdělit zisk z prodeje dcer formou snížení základního jmění (formou snížení nominálu nebo odkupem vlastních akcií za účelem snížení zákl. jmění) je zajímává věc k zamyšlení. Předpokládám, že z prodeje Radiomobilu bude minimálně 101,- Kč. Nominální hodnota jedné akcie je 100,- Kč. V případě snížení základního jmění nevím, kam by se mělo dál snižovat, ať už snížením nominálu, nebo odkupem vlastních akcií za účelem snížení zákl. jmění. Ta druhá možnost je pravděpodobnější a hlavně peněžně zajímavější. Ale musel by zřejmě být stanoven poměr, v jakém se bude odkupovat, nelze samozřejmě všechno vykoupit, to bychom přešli do likvidace. To je opravdu zajímavá teoretická otázka, a možná i praktická.
Jenom Otíku se chci zeptat, z čeho vycházíte, že zisk za rok 2002 musí být vyplacen až v roce 2003. Díky za odpověď , na kterou budu reagovat. Zákon o účetnictví nemám k dispozici.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 14.03.02 09:09  Franta  (19859)

Příspěvek k výplatě možné dividendy

ad 1) Možná to souvisí se schváleným prodejem opce (pokles podílu na Radiomobilu na 39 %). Pokud se jedná o vyměnitelné GDI za akcie, tak věřitel asi neměl zájem na konverzi na akcie, nevím.
ad2) Prodej podílu ve firmě (Radiomobilu) nebude zase tak krátkodobou záležitostí, bude to trvat třeba až 3/4 roku. Myslím si, že to bylo plně v souladu s očekáváním budoucího, tedy dnešního představenstva.
Prodej podílu Radiomobilu by mohl být připraven - myslím si to - do 2 až 3 měsíců. Domnívám se, že hodně zájemců o Č. telecom bude zároveň usilovat o Radiomobil.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 13.03.02 13:12  Franta  (19859)

Příspěvek k výplatě možné dividendy

Díky chlapci za příspěvky ke způsobu a možnostem výplaty dividendy. Tak mě to zaujalo, že jsem si vzal k ruce obchodní zákoník. Společnost může rozdělit z vlastního jmění to, co zbyde po odečtení základního jmění a zákonných rezerv. Samozřejmě mínus ztráty z minula, ale to tady není. Rozdělovat a obdarovávat se může až po řádné, nebo mimořádné účetní závěrce. Nás se týká případ mimořádné účetní závěrky, a tu lze vyhlásit třeba desetkrát za rok, a vyplácet a vyplácet, když je samozřejmě z čeho. Takže po přečtení - a doufám, že pečlivém - jsem nabyl dojmu, že lze rozdělovat kdykoli za výše uvedených podmínek.
Jinak předpokládám, že ČRA Kajmany jsou jen daňová optimalizace, v opačném případě je třeba míz u sebe kartáček a zubní pastu. Předpokládám, že takovou hňupárnu (odrbat drobase) nemůže nikdo udělat.
Jinak stále nejsem naivní a již od ledna očekávám hrubou dividendu 800 - 900,- Kč. A teď do mě můžete pálit.
Jinak opět díky za dnešní smysluplné příspěvky. Čest
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 01.03.02 15:37  Franta  (19859)

Taky přidám svou trošku do mlejna …

 
Víte, kdysi jsem tady psal o dividendě z prodeje Radiomobilu 800 – 900,- Kč. Naivní ? Já myslím, že zas tak naivní nejsem. Stále opakuji, že jde o to, kdo jak vidíme do budoucna. Myslíte si, že ČS je oceněna trhem správně při 380 Kč ? Já (a třebas jenom já) si myslím, že je přestřelená neuvěřitelným způsobem, totéž platí o KB, i když jsou to obě nejčitelnější akcie v současné době.
Jenom připomínám, že na jaře roku 2000 byla akcie ČRA i přes 2.000 Kč. Samozřejmě byla přestřelená, ale kolik analytiků rádoby vážených tenkrát říkalo kupuj třebas při 1.500 Kč. Vzpomeňte na to. Za dva roky Radiomobil udělal spoustu práce a je hodně daleko od jara 2000 (počet klientů, tržby atd.). Z dnešního pohledu byla tehdy akcie oproti dnešku přestřelena tak 7 – 8 krát. A taky, nemám pocit, že by tady i ten nejmenší drobas plkal nesmysly (byť si o nich můžu myslet své, viz téměř citoslovce atd.), když vzpomenu na úlety velkých analytiků v USA v letech 1999 – 2000, a nakonec i našich. Trh je v současné době naladěn na různé prodeje, privatizace atd., je vystrašený z čehokoli, není to normální, ale je to holt skutečnost.Také si myslím, že i kdyby se podíl v Radiomobilu neprodával, tak je to pořád slušná investice do budoucna. Nejsem každodenní spekulant, ani každý týden, nemám na to čas vše sledovat a ihned reagovat. Ale uvidíme, až se za půl roku, nebo za rok podíváme zpátky. Ukažte mně jiný obor, kde jdou tržby a zisky nahoru, než retail (supermarkety) – potraviny, mobilní komunikace, a co ještě ? Víte o něčem jiném ? Já ne. To jsou firmy s dlouhodobým a značným růstem.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 28.02.02 09:22  Franta  (19859)

Dávejme si pozor ...

Vážení, dávejme si bedlivý pozor na matoucí články typu Daniela Brzkovského z HN, dále na zdejší články "Slepýše" a Karla IV." (podívejte se do historie). Samozřejmě, že se mohou přihlásit pod jinými jmény, ale bacha na ně. Již měsíc mám pocit, že o akcii je zájem, větší obchody z konce dne (minuta před koncem) mě v tom utvrzují. HN se daly na cestu MFDnes, což je tedy velká tragédie. Nedělám si o nich iluze, ale teď to těžce přehnaly (HN).
Těch 15 mld. (obce) bylo za asi 15 % akcií ČRA. Reaguji na pana Brzkovského z HN, kter řekl, že dnešní cena akcie přesáhla cenu akcie (v přepočtu na kus) při prodeji podílu státu. Jestli se mýlím, tak to sem napište.
Stále tvrdím, že kdo prodá ČT (včetně Eurotelu) za 60 - 80 mld. Kč, tak je idiot (stát). Totéž platí pro akcie ČRA v Radiomobilu (obrazně řečeno). 10 mld. za 39 % je opravdu, ale opravdu málo. Tím nelobuju (nakonec jsem drobas), jenom počítám, dívám se na bilanci a výsledovku, dívám se do budoucna.
Dost by mě zajímali vaše reakce na článek Brzkovského, viz cena akcie. Co na to pan Realista ? Ale stručně, díky moc.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 26.02.02 12:05  Franta  (19859)

Analytická zpráva

Vliv prasat na měsíční zprávy
V pátek minulý týden vydalo ministerstvo zemědělství Spojených států svou pravidelnou měsíční zprávu o množství prasat, tzv. hogs and pigs report. Data vydaná ve zprávě se téměř shodovala s očekáváním analytiků a pro včerejší obchodování se předpovídalo, že budou mít neutrální až mírně "bearish" vliv na trh živých prasat. Toto očekávání se vyplnilo, když aktivní dubnový futures kontrakt na lean hogs oslabil o 625 bodů na konečných 58,775 centů za libru. Vládní report, který se zaměřil na lednovou produkci prasat, sice odhalil drobný pokles množství chovaných kusů, v porovnání s předchozím rokem však došlo k růstu nově narozených prasat. Právě nárůst v produktivitě tak poskytl zprávě její neutrální až mírně medvědí charakter. Přestože obchodníci studují a zajímají se o ukazatele uvedené v této měsíční zprávě, jen velmi málo pak jedná podle nich. Mnohem větší význam totiž přikládají čtvrtletním zprávám, které tak ovlivňují trh živých prasat daleko více. 
Teď jsem zvědav, jak na tuto zprávu zareagují české brokerské firmy a MFDnes. Určitě bude na pokles. Zprávy našich analytiků lze označit opravdu jenom za hogs and pigs report.
 
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 22.02.02 16:21  Franta  (24616)

Proč se dnes TEL na RM neobchoduje ?

to je pravda, taky jsem si toho vsiml
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 15.02.02 15:33  Franta  (19859)

Ocenění

Nedomnívám se, že podíl ČRA v Radiomobilu ve výši 39 % je malý na to, aby podílník nemohl mít vliv na zásadní rozhodnutí. Faktem je, že je potom jedno, jestli má někdo 34 nebo 49 %, hlavně že má alespoň těch 34. V každém případě ten, kdo podíl koupí, bude mít stejný cíl, tedy růst hodnoty firmy, jinak by podíl nekupoval. Vliv Českého mobilu na cenu podílu Radiomobilu bude minimální, dost se divím, že Český mobil ještě vůbec existuje. Zřejmě má za sebou trpělivého majitele. V každém případě je to ale docela dravec přes ceny atd. Prodej Telecomu je kapitola sama o sobě. Já se domnívám, že Telecom se bude prodávat až na konci tohoto roku. To bude podíl v Radiomobilu dávno prodán. Teď odbočím: docela by mě zajímalo, zda bude Telecom privatizován s Eurotelem, nebo bez. Podle mého názoru prodat Telecom včetně Eurotelu za 60 - 80 mld. Kč je opravdu super kauf. Uvidíme. Souhlasím s tím, že platby za UMTS nemohou Radiomobil příliš ovlivnit. Radiomobil je podle mě velmi dobře řízená firma, toto dnes již platí i o ČRA.
 
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 15.02.02 09:33  Franta  (19859)

Už jsem si myslel, že zůstanu sám se svým názorem

Cena ČRA je pro dnešek, i za půl roku. Samozřejmě před prodejem dcerek, potom půjde logicky dolů. Kdysi jsem také četl analýzy o rozprodeji ČRA a její likvidaci. Tento názor byl vážně míněný. Dotyčný analytik je zřejmě již dnes v moci Dr. Chocholouška.
Jinak nálady trhů jsou opravdu nevyzpytatelné. Na jaře 1999 byly ČRA asi 2.300 Kč. Dnes něco přes 400 Kč. Za tu dobu ČRA a hlavně Radiomobil urazily velkou a úspěšnou cestu, co se týče hospodaření, počtu klientů atd. Já si samotné ČRA - cenu akcie (bez Radiomobilu) cením víc než cenu akcie telecomu držícího Eurotel. ČRA nejsou tak šíleně zadlužené. Když telecom uvažoval o koupi 49 % Eurotelu na úvěr, a být akcionářem telecomu, tak mě berou mrákoty. Potom by byl telecom zadlužený až po uši, tedy obdoba západních operátorů, kteří nakoupili dráhé UMTS s tím, že nevěděli, kdy se to vlastně rozběhne.
Samozřejmě je něco jiného můj názor, a nálady trhů, které mají značnou převahu nad fundamentálními údaji. To je velmi nebezpečné pro stabilitu finančních sektorů. Ale to je holt život.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 15.02.02 08:41  Franta  (19859)

Už jsem si myslel, že zůstanu sám se svým názorem

Díky Harry, mám téměř stejný názor jako Vy, že hodnota ČRA je někde kolem 1.000 Kč, samotných ČRA bez dcer je 400 Kč, dividenda po prodeji všech dcer 600 Kč. I když jsem trochu větší optimista, doufám, že nikoli naivní. Začátkem roku jsem tady psal, že vidím cenu ČRA na 1.000 - 1.300 Kč. Po všech dividendách (po rozprodeji dcerek si cením akcii ČRA na 400 Kč. Nevycucal jsem si ti z prstu, jenom počítám a počítám. Samozřejmě, že nikdo nemůže předpokládat náhlé poklesy ze zahraničí z důvodu nepředvídatelných událostí, nebo ještě lépe ze situace v dnešním SPADU. Mám stejný pocit, jako kolegové přispívající na chatu o Unipetrolu. Po delší době sledování činnosti firem jako Wood and company, Patria a dalších mám velmi zvláštní dojem ohledně jejich serioznosti. Škoda, že se asi nepoučíme z Ameriky, tam teď pracují na zákoně, který bude postihovat makléřské a analytické firmy, pokud budou jednat a obchodovat jinak, než jak doporučují. To by potom asi pánové z výše uvedených společností "dostali padáka", pokud by si nešli rovnou sednout.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 12.02.02 10:20  Franta  (19859)

Kluci z KB a Patrie si neuvědomili ...

že byla docela kosa, a tak se asi moc nedělalo. Meli by si to jít zkusit, a začít něco pořádnýho dělat. Leden nebude asi o moc lepší, že ..
Analytici opět nezklamali.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 07.02.02 14:31  Franta  (19859)

Výsledky hospodaření

Nekonsolidovaný hrubý zisk ČRA byl již oznámen a činí 2,7 mld. Kč. Opakuji nekonsolidovaný ! Tedy celkový hrubý (konsolidovaný) zisk bude - aspoň si to myslím - podstatně vyšší.
 
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 07.02.02 11:56  Franta  (19859)

Cena Unipetrolu

Tak beru zpět. Myslel jsem, že pějí ódu na Unipetrol. Mají jinak dobré komentáře.
U ČRA mně překvapuje ta volatilita. Obchoduje se malý podíl emise, to je fakt, ale mám pocit, že kdo drží ČRA, tak ví, co má v ruce, kromě "pár" vystrašených institucionálních spekulantů (desítky zobchodovaných mimilonů), kteří si to tady přehazují pořád dokola. To mně není jasné.
Jinak mě fascinuje ta skutečnost, jak se odráží machinace v účetnictví v Enronu apod. do akcií evropských firem. Dneska už mně to připadá tak, že když bude šéf Deutsche telecom nevěrný své ženě, a praskne to, že to automaticky bude mít fatální vliv na pokles akcií Českého telecomu.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 07.02.02 10:02  Franta  (19859)

Zítra

Tak můžete být spokojen, teď 406,-Kč. Špatně skrýváte své zklamaní nad cenou Unipetrolu. Pan Zajíček si asi už dávno vybral větev kvůli klesajícímu Unipetrolu, není ho vůbec vidět.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 05.02.02 14:39  Franta  (19859)

Příspěvků 839, kurz taky 839 ?

Tak pište, pište, ať to vyženem nahoru i takhle, potom se budeme předhánět - výše kurzu versus počet příspěvků.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 05.02.02 14:35  Franta  (19859)

Franto!!! - odpověď

Nemám ani jedinou akcii ČT. Nevím, kde berete tu jistotu, že mám ČT. Pod 300, to je jen vaše zbožné přání, mimochodem. Jinak kryze se píše s kratkym "i".
Já myslím, že bylo snad jasné každému, že asi vlastním ČRA, když už se unavuju se psaním.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 05.02.02 12:46  Franta  (19859)

Franto!!! - odpověď

Ještě jednou jsem si přečetl svůj příspěvek, ale nikde jsem nenašel zmínku o tom, že říkám, že půjde ČT dolů. Když tvrdím, že 80 mld. za ČT s Eurotelem považuji za nízkou privatizační cenu, tak to myslím tak, že za Eurotel 80 mld. a za samotný ČT 1,- Kč. To je samozřejmě nesmysl, chtít za ČT 1,- Kč. Samotný ČT má třeba cenu 30, 40 nebo 50 mld., vím já ? Tudíž si myslím, že cena ČT dohromady s Eurotelem je určitě přes 100 mld. 
Mimochodem, jako daňový poplatník jsem se upřímně zděsil nad zprávou, že do privatizace bude mluvit pan Říman.
Jediný, kdo můj příspěvek nepochopil, jsi hochu ty. Opravdu si myslíš, že se najde slaboduchý investor - třeba drobas, který bude reagovat na mírné snížení počtu pevných linek prodejem akcie ? To si opravdu myslíš, že jsou ostatní takoví idioti ? Zamysli se hochu  nad sebou, aspoň trochu !!!!!!!!!
Pevnou linku podle mě odhlásili ti, co byly zvyklí za bolševika mít za pár šlupek telefon, a dnes tu srandu musejí pěkně zaplatit.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 04.02.02 09:35  Franta  (19859)

Cena Českého telecomu -mírná oprava

desítky mld. marek, nebo liber,
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 04.02.02 08:33  Franta  (19859)

Cena Českého telecomu

Dnes jsem si opět přečetl zprávu o tom, že vláda chce za Český telecom nejméně 70 - 80 mld. Já se domnívám, že částka je rozdělena asi takto: 70 - 80 mld. Kč za Eurotel a 1,- Kč za samotný telecom. Mohu být považován za naivního, že si myslím, že je chtěná cena příliš nízko, ale koupit ČT s Eurotelem za 80 mld. mně připadá jako neuvěřitelně dobrý kauf. Za pár let se bude jevit tato cena jako směšná, a návratnost tedy bude vysoká. Proč ? Potenciál trhu je obrovský. Jenom pro připomenutí: před dvěma lety stál telecom běžně 750,- Kč i o dost víc, a to měl podstatně méně zákazníků. Dnes jich  má mnohem více a stojí 350,- Kč. Můžete mně kamenovat za to, že nevím o telekomunikační blublině před dvěma lety, ale já si stále myslím, že cena 70 - 80 mld. Kč je jen za Eurotel. Hodně odbočím ... Transgas za 133 mld. Kč, úplně jiný obor - jasně - ale náročnost na investice a perspektiva je stejná. Podle mně bude boj o ČT hodně hustý.
Proč to vlastně píšu tady u ČRA. Protože to je totéž. Prodej Radiomobilu nevynese ČRA jen "něco" přes 10 mld. Kč, ale mnohem více. Cena je kromě jiného psychologická záležitost, ale kdo si umí představit potenciál trhu, ten ví, že když podstatně přidá, tak se to setsakramentsky vyplatí. Chce to jen znát segment trhu a intuici, jaká bude budoucnost potenciálu telekomunikačního trhu. Když je západní telekomunikační firma schopna zaplatit za nadějné frekvence 3G - tedy za vzduch - desítky marek, nebo liber, určitě ocení reálně fungující perspektivní firmu. Mimochodem srovnejme devizové kurzy, velikost investorů a domacích firem. to je přece za hubičku, když vezmeme v potaz vstup do EU ....
 
Jinak stále oceňuji velmi konservativní přístup Cyrrusu k odhadům týkajícího se skupiny ČRA.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 30.01.02 20:33  Franta  marekfrantzavinaciol.cz  (20214)

arogantní komise

Myslím, že i naše slavná komise se podílela na rozpadu našeho kapitálového trhu. Mám pocit, že naše SEC hájí jen svoji existenci a ne účastníky kapitálového trhu. Všichni známe případy, kdy drobní akcionáři přišly o stovky milionů vlivem manipulace s cenou před povinnýn odkupem. Byly případy kdy byl naprosto evidentně porušen zákon a komisi to nezajímalo. A nyní, když někdo příde s něčím co pomůže hodě lidem a nikdo na tom nebohatne tak to komisi vadí. Připadám si jak v Kocourkově.
 
 
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 29.01.02 08:06  Franta  (19859)

Taky jsem se díval na ČT

Mohu mít výhrady k celkově pojaté reportáži, ale jedno je jisté, Agrofert nesežene peníze na zaplacení kupní ceny Unipetrolu. Domnívám se, že kolem privatizace bude ještě hodně humbuku.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 24.01.02 10:32  Franta  (19859)

tolik optimizmu!

Nevím proč by měli někomu zakrotit krkem, když se obchoduje jen něco přes 10 % emise. Za to jim to nestojí. Finanční vlčáci z Bivideonu udělali super obchod s opcí.
Domnívám se, že prodej podílu v Radimobilu bude úspěšnější než prodej podílu ČT v Eurotelu, protože vláda nemá jasno kdy prodávat, co vlastně prodávat, tedy společně, nebo rozdělit ČT a Eurotel. Navíc volby, tahanice atd. atd.
Navíc Vodafone a Orange má zájem jen o mobilní komunikace. Ty si může koupit od Radiokomunikací, byť 39 %, zbytek si může koupit od jiných akcionářů.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 21.01.02 14:10  Franta  (19859)

Cena Radia - reakce na Cyrrus

Domnívám se, že Cyrrus správně a velmi konservativně ocenil akcii Rádia. Je to ale odhad skutečně minimální ceny, tedy ceny, která by vyjadřovala ještě větší nedůvěru v telekomunikační sektor. Cena Radiomobilu na akcii Rádia ocenili na asi 300,- Kč. Když jsem porovnával, kolik chtěli Američané za 49 % procent Eurotelu, tak mně vychází za Radiomobil (39 %) cena 3 x vyšší (pro jednu akcii Rádia). Podle mého soudu je potenciální hrubá dividenda cca 800 - 900,- Kč. A i po prodeji Radiomobilu bude Rádio lukrativní, protože nový vlastník bude chtít více než jen přenos rozhlasového a televizního signálu. Zde je - domnívám se - značný potenciál. Takže skutečná tržní cena je dle mého názoru někde mezi 1000 - 1300,- Kč. To jest ale v případě kumulativního prodeje všeho najednou. Samozřejmě, že jednotlivé podíly budou rozprodávány postupně, a je velmi pravděpodobné, že tato cena právě z tohoto důvodu nebude dosažena, ale je to jen důvod časový, nikoli hodnotový.
Ocením věcnou polemiku. Díky Franta
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 29.12.01 03:45  Franta  youwishzavinacpost.cz  (21717)

Jak tak na to koukám přes modré oči,

Mila Katko, ziju ve statech 13 let . Dost dlouho na to,a bych poznal tuto spolecnost trochu lepe nez Ty. V jednom mas pravdu, kazdy normalni Evropan pohybujci se tam kde Ty, na amiky nadava. Napadlo Te nekdy, ze spolecnost je tady velmi ruznoroda a mozna, ze zrovna Ty jsi nepotkala normalni, slusne a vzdelane lidi?
 
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 19.12.01 21:22  Franta  (19090)

Cena akcií ČEZ (privatizace)

Díky za odpověď !
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 19.12.01 08:29  Franta  kprospectzavinacatlas.cz  (21588)

Ví někdo ?

jaký připadá podíl na ČEZ z celého balíku nabídnutého k privatizaci a kolik by připadně byla cena na 1akcii ČEZu při nabídce např. 150 - 200mld ?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 16.12.01 21:00  Franta  (10401)

Lepší je být optimistou, než spoléhat na insidert zvěsti.

Co říkáte na tuto informaci ?


20:37 -  Britský Rotch Energy nabídl podle dobře informovaných zdrojů blízkých privatizační komisi za státní podíl v Unipetrolu 444 milionů EUR (zhruba 14,5 miliardy korun). Tuzemský Agrofert nabídl sumu menší.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 09.12.01 22:31  Franta  f.sobolikzavinacquick.cz  (17468)

Kindernay vysílá

Kindernay vysílá ,ale já to nevidím.


Snad je to vysíkání shované pod černou obrazovkou a je nutné televizi otočit.


Tahle písnička je ohraná ,že pane Železný.


Franta
 

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 07.12.01 08:52  Franta  (19859)

Kdy bude vysvětlovat Havel ?

Mně by zase zajímalo, kdy konečně vysvětlí pan prezident všechny své politické úlety za posledních 12 let. Klaus vidí mnohem dále než většina parlamentní sebranky.


Češi prostě potřebují žít v davu, který je někam směřuje, tak aby nemuseli rozhodovat, jak jednoduché. Telecí prvomájová mávatka byla vyměněna za mávátka EU. Nepatří se cokoli kritizovat.


V této zemi vždycky narazil ten, kdo měl vlastní názor. Evropský telecí huráismus se v příštích letech obrátí proti hurá evropanům.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 06.12.01 21:17  Franta  k.prospectzavinacatlas.cz  (21402)

Zajíčkova tipovací soutěž.

Můj tip : pouze dva uchazeči odevzdají finální nabídku !
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 06.12.01 15:53  Franta  k.prospectzavinacatlas.cz  (12774)

Dotaz

Vysvětlí mi nekdo jak je možné obchodovat ve SPADu i takové množství jako je 2412 ks ?

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 26.11.01 11:21  Franta  k.prospectzavinacatlas.cz  (14476)

Můžete si myslet, že ...

Rád bych věřil , ale je to jen Váš pocit nebo máte nějaké zaručené informace?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 20.11.01 21:10  Franta  (18003)

rada

Přispívám do této diskuse poprvé,avšak kolem obchodvání se "motám " již 2.rokem.Vážím si všech přispěvatelů,kteří jsou ochotni ostatním sdělovat své názory,postřehy , rady apod.Vadí mně urážky a napadání se navzájem.


Váš názor na obchodníky a jejich diverzifikaci sdílím zcela ( ostatně jako řadu dalších) a sám se podle toho také snažím zařídit. S tou Amerikou také potřebuji poradit.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 08.11.01 21:49  Franta  (15958)

Čeština

Názor je jednoznačný: Ten kdo ten nadpis psal, by se měl vrátit na základní školu a naučit se česky!
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 08.11.01 11:56  Franta  (19859)

Medvědí trend

Dle mého názoru jsme ve fázi dlouhodobého mědvědího trendu (do poloviny roku minimálně). Stále se domnívám, že dnešní iluze o býčím trendu vystřídá brzo návrat k fundamentálním analýzám, i když ne zdaleka úplně. Jinak souhlasím s názorem, že destrukce bude mít větší vliv na pozdější boom než snižování sazeb FEDem. Faktem ale je, že míra úspor je na nule, takže více utrácet je možné jen na úvěr, a to s nízkými sazbami. Největším zabijákem je však nejistota, která bude trvat hodně dlouho. Ještě nedávno jsem byl názoru, že ekonomický vzestup v USA bude nejpozději do pololetí příštího roku, teď si myslím, že až ke konci. Stále trvám na svém názoru, že DJI bude za několik měsíců na 6.500. Na technickou analýzu nemám čas, ale přijde období střízlivého uvažování o fundamentech. Teď čekám na urážlivé reakce. V červnu jsem si říkal, že FED půjde možná až na 2,5 % (z aktuálních 4 %). Dnes jsem názoru, že až na 1 % do konce ledna, a všichni se při tom budou modlit. Posledním snížením dal FED jasně najevo, že ekonomika je na tom "hůř" (i když pořád dobře), než si kdo zatím dokázal připustit.


Dost mě pobavila typická analýza dneška (zkráceně): meziroční pokles tržeb o 32 %, minulý zisk na akcii 20 centů, očekává se 1 cent, nakonec byly centy 2, závěr: skutečnost předčila očekávání analytiků o 100 %, a následuje optimistický kometář. Asi to psal taxikář.


Když jsem tady minule napsal, že jsem něco četl, byl jsem napaden, že HN, a že své úvahy podřizuji komentářům v HN. Nevím, kde tu svou úvahu dotyčný vzal. Čtu zprávy a komentáře na servrech USA, a používám vlastní mozek a své doposud nabyté vědomosti (lepší nebo horší, nevím). Kdybych měl srovnat úroveň těchto komentářů s HN, tak by HN nedopadly zase tak špatně, i když si mohu myslet o nich svoje (naposledy jsem je četl asi před dvěma lety).


 


 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 31.10.01 10:36  Franta  (19859)

Pro pana Zajíčka

Pan Zajíček je jeden z mála přispěvovatelů, u kterých má jejich názor hlavu a patu. Situace ve světě je velmi, velmi napjatá. Vůbec nechápu, jak může ještě někdo pochybovat nad recesí v USA. Dále, nečetli jste o Argentině, o Japonsku ? Až to začne, tak si  držte klobouky, to bude hukot. Když Vás vyhodí z práce, tak Vám jsou nízké úrokové sazby k ničemu, daňové škrty se projeví v delším časovém horizontu. Jistě nemusím říkat, co má větší váhu pro rozhodování. Růst DJI je opravdu nepochopitelný, je to jen bublina. Říkám Vám, že se v nedaleké budoucnosti podíváme na DJI kolem 6 - 6.500, věřte tomu. O Nasdaku ani nemluvě. A Telecí může být skutečně pod 150. A je otázka, jestli tam nesetrvá delší dobu, míněno několik měsíců. Privatizace bude odfláknutá, není na to doba, ani celosvětově, ani u nás (volby).
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 18.09.01 10:59  Franta  (19859)

Tvrdé tresty za anonymy

Dokud nebudou stanoveny ty nejtvrdší tresty za anonymy, nebude klid nikde. V dnešní době za nejtvrdší trest považuji trest smrti. Naivní demokraté, kterých je  za posledních 10 let v naší zemi stále dost, jistě budou protestovat. Ale zastávám názor, že člověk má nést okamžitě následky svého rozhodnutí. V poslední době se objevil anonym, že je kontaminovaná voda - v naší zemi mu hrozí peněžitý trest nebo odnětí svobody až na tři roky. Jak zoufalé a směšné. Nejprve holt musí dojít k samotnému trestnému činu, až potom budeme trestat někoho, kdo zaviní smrt spousty lidí.


Každému takovému anonymu bych ustřelil palici na místě.


 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 17.09.01 12:23  Franta  (19859)

Větší ... už jsem dlouho neslyšel

Mám pocit, že by se někteří "analitici" měly nechat vyšetřit.


 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 09.08.01 16:01  Franta  (10922)

Merrill Lynch je stejná tlupa parchantů, jako záporáci z filmu Sedm statečných. Snažím se sledovat různé názory a skutečný vývoj, ale tato společnost nestojí ani za 1,- Kč.
Plácají to, co je jim nebo jejím klientům zrovna hodí do krámu. Vůbec bych se nedivil jejich soukromému "kupuj".
Současný trend lze charakterizovat jen jako "odezdikezdizmus". Aspoň je to poučné.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 07.08.01 08:44  Franta  (10922)

Není

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:


« Předchozí | 9 | 10
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 09:07 
Název Kurz Změna
 COLT(CZG)  673.00  +0.45% 
 ČEZ  929.50  -0.43% 
 ERSTE  1 096.00  +0.64% 
 GEN(NORTON)  560.52  +0.99% 
 GEVORKYAN  255.01  -0.39% 
 KB  776.00  0.00% 
 KOFOLA  303.00  +0.33% 
 MONETA  99.80  +0.30% 
 PHOTON  43.40  -1.25% 
 PILULKA  129.00  +3.20% 
 PM  15 440.00  +0.13% 
 PRIMOCO   907.54  -0.27% 
 VIG  728.01  +0.28% 
Komodity online
 Ropa 84.72 USD 08:52   
 Zlato 2315.91 USD 08:52   
 Stříbro 28.90 USD 08:52   
 Káva 229.78 USD 25.06   
 Cukr 19.54 USD 25.06   
 Bavlna 74.69 USD 08:52   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.