Příspěvky nebo odpovědi uživatele Franta









Příspěvky nebo odpovědi uživatele Franta. Výpis příspěvků 461 až 480 (498)


přečíst (0) 22.02.02 16:21  Franta  (24616)

Proč se dnes TEL na RM neobchoduje ?

to je pravda, taky jsem si toho vsiml
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 15.02.02 15:33  Franta  (19859)

Ocenění

Nedomnívám se, že podíl ČRA v Radiomobilu ve výši 39 % je malý na to, aby podílník nemohl mít vliv na zásadní rozhodnutí. Faktem je, že je potom jedno, jestli má někdo 34 nebo 49 %, hlavně že má alespoň těch 34. V každém případě ten, kdo podíl koupí, bude mít stejný cíl, tedy růst hodnoty firmy, jinak by podíl nekupoval. Vliv Českého mobilu na cenu podílu Radiomobilu bude minimální, dost se divím, že Český mobil ještě vůbec existuje. Zřejmě má za sebou trpělivého majitele. V každém případě je to ale docela dravec přes ceny atd. Prodej Telecomu je kapitola sama o sobě. Já se domnívám, že Telecom se bude prodávat až na konci tohoto roku. To bude podíl v Radiomobilu dávno prodán. Teď odbočím: docela by mě zajímalo, zda bude Telecom privatizován s Eurotelem, nebo bez. Podle mého názoru prodat Telecom včetně Eurotelu za 60 - 80 mld. Kč je opravdu super kauf. Uvidíme. Souhlasím s tím, že platby za UMTS nemohou Radiomobil příliš ovlivnit. Radiomobil je podle mě velmi dobře řízená firma, toto dnes již platí i o ČRA.
 
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 15.02.02 09:33  Franta  (19859)

Už jsem si myslel, že zůstanu sám se svým názorem

Cena ČRA je pro dnešek, i za půl roku. Samozřejmě před prodejem dcerek, potom půjde logicky dolů. Kdysi jsem také četl analýzy o rozprodeji ČRA a její likvidaci. Tento názor byl vážně míněný. Dotyčný analytik je zřejmě již dnes v moci Dr. Chocholouška.
Jinak nálady trhů jsou opravdu nevyzpytatelné. Na jaře 1999 byly ČRA asi 2.300 Kč. Dnes něco přes 400 Kč. Za tu dobu ČRA a hlavně Radiomobil urazily velkou a úspěšnou cestu, co se týče hospodaření, počtu klientů atd. Já si samotné ČRA - cenu akcie (bez Radiomobilu) cením víc než cenu akcie telecomu držícího Eurotel. ČRA nejsou tak šíleně zadlužené. Když telecom uvažoval o koupi 49 % Eurotelu na úvěr, a být akcionářem telecomu, tak mě berou mrákoty. Potom by byl telecom zadlužený až po uši, tedy obdoba západních operátorů, kteří nakoupili dráhé UMTS s tím, že nevěděli, kdy se to vlastně rozběhne.
Samozřejmě je něco jiného můj názor, a nálady trhů, které mají značnou převahu nad fundamentálními údaji. To je velmi nebezpečné pro stabilitu finančních sektorů. Ale to je holt život.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 15.02.02 08:41  Franta  (19859)

Už jsem si myslel, že zůstanu sám se svým názorem

Díky Harry, mám téměř stejný názor jako Vy, že hodnota ČRA je někde kolem 1.000 Kč, samotných ČRA bez dcer je 400 Kč, dividenda po prodeji všech dcer 600 Kč. I když jsem trochu větší optimista, doufám, že nikoli naivní. Začátkem roku jsem tady psal, že vidím cenu ČRA na 1.000 - 1.300 Kč. Po všech dividendách (po rozprodeji dcerek si cením akcii ČRA na 400 Kč. Nevycucal jsem si ti z prstu, jenom počítám a počítám. Samozřejmě, že nikdo nemůže předpokládat náhlé poklesy ze zahraničí z důvodu nepředvídatelných událostí, nebo ještě lépe ze situace v dnešním SPADU. Mám stejný pocit, jako kolegové přispívající na chatu o Unipetrolu. Po delší době sledování činnosti firem jako Wood and company, Patria a dalších mám velmi zvláštní dojem ohledně jejich serioznosti. Škoda, že se asi nepoučíme z Ameriky, tam teď pracují na zákoně, který bude postihovat makléřské a analytické firmy, pokud budou jednat a obchodovat jinak, než jak doporučují. To by potom asi pánové z výše uvedených společností "dostali padáka", pokud by si nešli rovnou sednout.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 12.02.02 10:20  Franta  (19859)

Kluci z KB a Patrie si neuvědomili ...

že byla docela kosa, a tak se asi moc nedělalo. Meli by si to jít zkusit, a začít něco pořádnýho dělat. Leden nebude asi o moc lepší, že ..
Analytici opět nezklamali.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 07.02.02 14:31  Franta  (19859)

Výsledky hospodaření

Nekonsolidovaný hrubý zisk ČRA byl již oznámen a činí 2,7 mld. Kč. Opakuji nekonsolidovaný ! Tedy celkový hrubý (konsolidovaný) zisk bude - aspoň si to myslím - podstatně vyšší.
 
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 07.02.02 11:56  Franta  (19859)

Cena Unipetrolu

Tak beru zpět. Myslel jsem, že pějí ódu na Unipetrol. Mají jinak dobré komentáře.
U ČRA mně překvapuje ta volatilita. Obchoduje se malý podíl emise, to je fakt, ale mám pocit, že kdo drží ČRA, tak ví, co má v ruce, kromě "pár" vystrašených institucionálních spekulantů (desítky zobchodovaných mimilonů), kteří si to tady přehazují pořád dokola. To mně není jasné.
Jinak mě fascinuje ta skutečnost, jak se odráží machinace v účetnictví v Enronu apod. do akcií evropských firem. Dneska už mně to připadá tak, že když bude šéf Deutsche telecom nevěrný své ženě, a praskne to, že to automaticky bude mít fatální vliv na pokles akcií Českého telecomu.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 07.02.02 10:02  Franta  (19859)

Zítra

Tak můžete být spokojen, teď 406,-Kč. Špatně skrýváte své zklamaní nad cenou Unipetrolu. Pan Zajíček si asi už dávno vybral větev kvůli klesajícímu Unipetrolu, není ho vůbec vidět.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 05.02.02 14:39  Franta  (19859)

Příspěvků 839, kurz taky 839 ?

Tak pište, pište, ať to vyženem nahoru i takhle, potom se budeme předhánět - výše kurzu versus počet příspěvků.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 05.02.02 14:35  Franta  (19859)

Franto!!! - odpověď

Nemám ani jedinou akcii ČT. Nevím, kde berete tu jistotu, že mám ČT. Pod 300, to je jen vaše zbožné přání, mimochodem. Jinak kryze se píše s kratkym "i".
Já myslím, že bylo snad jasné každému, že asi vlastním ČRA, když už se unavuju se psaním.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 05.02.02 12:46  Franta  (19859)

Franto!!! - odpověď

Ještě jednou jsem si přečetl svůj příspěvek, ale nikde jsem nenašel zmínku o tom, že říkám, že půjde ČT dolů. Když tvrdím, že 80 mld. za ČT s Eurotelem považuji za nízkou privatizační cenu, tak to myslím tak, že za Eurotel 80 mld. a za samotný ČT 1,- Kč. To je samozřejmě nesmysl, chtít za ČT 1,- Kč. Samotný ČT má třeba cenu 30, 40 nebo 50 mld., vím já ? Tudíž si myslím, že cena ČT dohromady s Eurotelem je určitě přes 100 mld. 
Mimochodem, jako daňový poplatník jsem se upřímně zděsil nad zprávou, že do privatizace bude mluvit pan Říman.
Jediný, kdo můj příspěvek nepochopil, jsi hochu ty. Opravdu si myslíš, že se najde slaboduchý investor - třeba drobas, který bude reagovat na mírné snížení počtu pevných linek prodejem akcie ? To si opravdu myslíš, že jsou ostatní takoví idioti ? Zamysli se hochu  nad sebou, aspoň trochu !!!!!!!!!
Pevnou linku podle mě odhlásili ti, co byly zvyklí za bolševika mít za pár šlupek telefon, a dnes tu srandu musejí pěkně zaplatit.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 04.02.02 09:35  Franta  (19859)

Cena Českého telecomu -mírná oprava

desítky mld. marek, nebo liber,
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 04.02.02 08:33  Franta  (19859)

Cena Českého telecomu

Dnes jsem si opět přečetl zprávu o tom, že vláda chce za Český telecom nejméně 70 - 80 mld. Já se domnívám, že částka je rozdělena asi takto: 70 - 80 mld. Kč za Eurotel a 1,- Kč za samotný telecom. Mohu být považován za naivního, že si myslím, že je chtěná cena příliš nízko, ale koupit ČT s Eurotelem za 80 mld. mně připadá jako neuvěřitelně dobrý kauf. Za pár let se bude jevit tato cena jako směšná, a návratnost tedy bude vysoká. Proč ? Potenciál trhu je obrovský. Jenom pro připomenutí: před dvěma lety stál telecom běžně 750,- Kč i o dost víc, a to měl podstatně méně zákazníků. Dnes jich  má mnohem více a stojí 350,- Kč. Můžete mně kamenovat za to, že nevím o telekomunikační blublině před dvěma lety, ale já si stále myslím, že cena 70 - 80 mld. Kč je jen za Eurotel. Hodně odbočím ... Transgas za 133 mld. Kč, úplně jiný obor - jasně - ale náročnost na investice a perspektiva je stejná. Podle mně bude boj o ČT hodně hustý.
Proč to vlastně píšu tady u ČRA. Protože to je totéž. Prodej Radiomobilu nevynese ČRA jen "něco" přes 10 mld. Kč, ale mnohem více. Cena je kromě jiného psychologická záležitost, ale kdo si umí představit potenciál trhu, ten ví, že když podstatně přidá, tak se to setsakramentsky vyplatí. Chce to jen znát segment trhu a intuici, jaká bude budoucnost potenciálu telekomunikačního trhu. Když je západní telekomunikační firma schopna zaplatit za nadějné frekvence 3G - tedy za vzduch - desítky marek, nebo liber, určitě ocení reálně fungující perspektivní firmu. Mimochodem srovnejme devizové kurzy, velikost investorů a domacích firem. to je přece za hubičku, když vezmeme v potaz vstup do EU ....
 
Jinak stále oceňuji velmi konservativní přístup Cyrrusu k odhadům týkajícího se skupiny ČRA.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 30.01.02 20:33  Franta  marekfrantzavinaciol.cz  (20214)

arogantní komise

Myslím, že i naše slavná komise se podílela na rozpadu našeho kapitálového trhu. Mám pocit, že naše SEC hájí jen svoji existenci a ne účastníky kapitálového trhu. Všichni známe případy, kdy drobní akcionáři přišly o stovky milionů vlivem manipulace s cenou před povinnýn odkupem. Byly případy kdy byl naprosto evidentně porušen zákon a komisi to nezajímalo. A nyní, když někdo příde s něčím co pomůže hodě lidem a nikdo na tom nebohatne tak to komisi vadí. Připadám si jak v Kocourkově.
 
 
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 29.01.02 08:06  Franta  (19859)

Taky jsem se díval na ČT

Mohu mít výhrady k celkově pojaté reportáži, ale jedno je jisté, Agrofert nesežene peníze na zaplacení kupní ceny Unipetrolu. Domnívám se, že kolem privatizace bude ještě hodně humbuku.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 24.01.02 10:32  Franta  (19859)

tolik optimizmu!

Nevím proč by měli někomu zakrotit krkem, když se obchoduje jen něco přes 10 % emise. Za to jim to nestojí. Finanční vlčáci z Bivideonu udělali super obchod s opcí.
Domnívám se, že prodej podílu v Radimobilu bude úspěšnější než prodej podílu ČT v Eurotelu, protože vláda nemá jasno kdy prodávat, co vlastně prodávat, tedy společně, nebo rozdělit ČT a Eurotel. Navíc volby, tahanice atd. atd.
Navíc Vodafone a Orange má zájem jen o mobilní komunikace. Ty si může koupit od Radiokomunikací, byť 39 %, zbytek si může koupit od jiných akcionářů.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 21.01.02 14:10  Franta  (19859)

Cena Radia - reakce na Cyrrus

Domnívám se, že Cyrrus správně a velmi konservativně ocenil akcii Rádia. Je to ale odhad skutečně minimální ceny, tedy ceny, která by vyjadřovala ještě větší nedůvěru v telekomunikační sektor. Cena Radiomobilu na akcii Rádia ocenili na asi 300,- Kč. Když jsem porovnával, kolik chtěli Američané za 49 % procent Eurotelu, tak mně vychází za Radiomobil (39 %) cena 3 x vyšší (pro jednu akcii Rádia). Podle mého soudu je potenciální hrubá dividenda cca 800 - 900,- Kč. A i po prodeji Radiomobilu bude Rádio lukrativní, protože nový vlastník bude chtít více než jen přenos rozhlasového a televizního signálu. Zde je - domnívám se - značný potenciál. Takže skutečná tržní cena je dle mého názoru někde mezi 1000 - 1300,- Kč. To jest ale v případě kumulativního prodeje všeho najednou. Samozřejmě, že jednotlivé podíly budou rozprodávány postupně, a je velmi pravděpodobné, že tato cena právě z tohoto důvodu nebude dosažena, ale je to jen důvod časový, nikoli hodnotový.
Ocením věcnou polemiku. Díky Franta
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 29.12.01 03:45  Franta  youwishzavinacpost.cz  (21717)

Jak tak na to koukám přes modré oči,

Mila Katko, ziju ve statech 13 let . Dost dlouho na to,a bych poznal tuto spolecnost trochu lepe nez Ty. V jednom mas pravdu, kazdy normalni Evropan pohybujci se tam kde Ty, na amiky nadava. Napadlo Te nekdy, ze spolecnost je tady velmi ruznoroda a mozna, ze zrovna Ty jsi nepotkala normalni, slusne a vzdelane lidi?
 
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 19.12.01 21:22  Franta  (19090)

Cena akcií ČEZ (privatizace)

Díky za odpověď !
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 19.12.01 08:29  Franta  kprospectzavinacatlas.cz  (21588)

Ví někdo ?

jaký připadá podíl na ČEZ z celého balíku nabídnutého k privatizaci a kolik by připadně byla cena na 1akcii ČEZu při nabídce např. 150 - 200mld ?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:


« Předchozí | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:29 (4.7.2024) 
Název Kurz Změna
 COLT(CZG)  672.00  +0.90% 
 ČEZ  888.50  +1.31% 
 ERSTE  1 164.00  +0.34% 
 GEN(NORTON)  568.00  -2.07% 
 GEVORKYAN  258.00  +0.78% 
 KB  788.50  +0.51% 
 KOFOLA  304.00  0.00% 
 MONETA  103.00  +0.19% 
 PHOTON  43.20  -0.69% 
 PILULKA  124.00  0.00% 
 PM  15 400.00  0.00% 
 PRIMOCO   1 020.00  +6.81% 
 VIG  761.00  -1.30% 
Komodity online
 Ropa 87.32 USD 11:18   
 Zlato 2365.74 USD 11:18   
 Stříbro 30.54 USD 11:18   
 Káva 227.88 USD 11:18   
 Cukr 20.58 USD 11:18   
 Bavlna 72.38 USD 11:18   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.