Příspěvky nebo odpovědi uživatele Snek









Příspěvky nebo odpovědi uživatele Snek. Výpis příspěvků 501 až 550 (616)


přečíst (0) 19.03.02 11:47  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (21055)

Neprodávejte v panice

Přidám taky jeden komentář, ne snad na útěchu, ale k povzbuzení. Prodávat teď už nemá cenu. Něco podobného jsem zažil na Unipetrolu před pár měsíci. Pokud nejste vykoupení z peněz, můžete ředit a dostat se tím v průměru na lepší nákup. Nebo spekulativně prodat část, počkat na dno a tam nakoupit. Hlavně klid a nepanikařit. Co třeba zkusit se pár týdnů nedívat na kurzy? Člověk spí klidnějc a mít strach že vám na této burze něco uteče je neopodstatněný - naše trhy jsou herka líná, vleče se, a co se vleče, neuteče.
Jinak já osobně čekám na 297,-
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 18.03.02 12:45  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (14681)

nic

no.. je přece poledne ne? .. jsou na obědě :-)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 18.03.02 12:43  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (14681)

Za týden

tutovko tutovko.. na dno sice nevidim, ale furt mi to přijde reálnější, než těch tvejch 490,- :)
rozdíl mezi náma holt je ten, že já nemám v tuhle chvíli ani papír ČRa, protože mi prostě přišel přehřátej a na tuhle chvíli jsem čekal :) Až bude jasnější dno, nakupuju. Alespoň se tu něco děje, narozdíl od miláčka Unipetrolu, kterej ne a ne klesnout .. :-)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 18.03.02 12:32  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (14681)

Za týden

297,- ... a pak zacnem nakupovat :-)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 18.03.02 09:06  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (22280)

Čím dál tím víc pesimistů..

Zdá se mi to, nebo i zdejší známí zarytí optimisté a moji oblíbenci začínají pomalu ale jistě zřetelněji nabírat na pesimistických názorech? Nezačíná to pomalu být známka toho, že se blíží ten správný čas do toho vlítnout?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 15.03.02 14:04  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (10026)

Je to stále citlivé... Pijacku žiju :)

Žijeme a obchodujeme v naprosté džungli, serre mě to, s odpuštěním, tak se snažím vytřískat alespoň z toho, z čeho se dá. Momentálně se aktivně vozím na ČEZu, Unipetrol mám, nakoupenej za cca 30 - 31, no a další chechtáky připravený pro případné ředění, a to jak směrem dolu tak nohoru. Kdy však může přijít výrazný růst, před pár dnama jsem četl ten rozhovor s Babišem v Respektu.. snůška nicneříkajících blábolů, nicméně jednu věc tam B. řekl celkem jasně, cca 2 měsíce si dává na to, aby dokončil jednání s partnery (Citi, Conoco, ale třeba taky IOC + OMV atd? ). Pak tu Sůva nakousnul UHOS a odhadovanou dobu na posouzení a schválení cele transakce, řádově v měsících, prostě tady bude dle mého názoru ještě několik měsíců naprostá džungle, ve které nelze čekat rychlý posun směrem vzhůru, ale na rozdíl od ostatních si nemyslím, že směrem dolů. Předpokládejme, tedy - možná horší variantu, že to nakonec Babiš přece jen zprivatuzuje. Bezprostřední reakce - podle toho, co s dělo v minulosti - jednoznačně propad, 10 - 15 % dolu. Z jaké ceny? Cca ze současné. Prodá ČRaf, Benzinu, Paramo, uhradí dluhy.. Ve střednědobym horizontu, kdy očištěný Uni začne generovat nějaké zisky, se Babiš začne starat o kurs akcií a o vytvoření burzovní strategie. Co je střednědobý horizont? Dva až tři roky.  Co se do tý doby dá dělat? Třeba se vozit na výkyvech 28 - 32, kolik to hodí, když takhle několikrát do měsíce otočím třeba 5000 kusů? Nic moc, ale lepší než drátem do oka. A za zisky přikupovat, přikupovat, přikupovat. Cílová cena? Má smysl teď o ní vůbec mluvit, když je daleko za mým dlouhodobým horizontem?
Ústavní soud a případný odkup? Moc jsem se tou variantou nezabýval, nepřišla mi pravděpodobná a - Pijacku - s tvými závěry ohledně US a odkupu se víceméně ztotožňuju. Na druhou stranu stejně si nemyslím, že bych případný nabídky odkupu využil.
Kluci, pevný nervy, já nevím jak vy, ale já jsem se rozhodl nahrabat si těch papírů Uni co nejvíc, času na to je dost. A jestli mi tady nějakej Pepa zas chce tvrdit, že si s nima budu moct akorát vytřít, vzkazuju, že o tom riziku vím a jsem ochotnej ho akceptovat. Hezkej víkend.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 14.03.02 13:41  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (22280)

KDO SLEDUJE TRH ?

Souhlas. A nejsou to jen poslední tři měsíce. Vozím se na tom už docela dlouho.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 14.03.02 06:39  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (22280)

Žádné obchody_pro paula

Až mě snad zaráží, jak jste starostlivej a máte strach, abychom na tom Unipetrolu náhodou neprodělali. No, když si tak čtu co o tom Rádiu píšete, přijde mi to chvílema minimálně stejně utopistické, jako některé pohádky na Uni, takže vám na radiu přeju hodně štěstí a nás nechte vklidu obchodovat s Unipetrolem. :) Každopádně děkuji za názor, že Uni kupují jen blázni, alespoň konečně vím, co si mám o sobě myslet.. :-)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 08.03.02 14:19  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (14381)

Tip

Objevil jsem stránky http://www.corporateinformation.com , jsou tam vcelku přehledně pohromadě sales, price a earnings analýzy, research report atd. V research reportu je srovnání vývoje s konkurečními subjekty. Takto vypadá třeba research report pro Unipetrol - http://test.corporateinformation.com/corpinfo2.asp?cusip=C203A5690&curconv=203
Jinak v Uňoušku už zas lítám až po uši, testovací vzorek jsem pořídil tento týden, zbytek dle dalšího kolísání. Zdravím Pijacka :-)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 05.03.02 11:12  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (19363)

reakce na Hooda

Divící se muži, vzpomenu zaprášenou citaci p. Zajíčka. Po každé revoluci se na 10 - 15 let ujme moci tzv. porevoluční lůza, po těchto volbách situace ještě o moc lepší nebude.. ale už se to blíží.. :-)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 05.03.02 11:07  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (19363)

Ma cenu nakup?

Ještě ne. Až od 25 - 20. Je jedno jestli Babišovi někdo věří nebo ne. Jde o to, že se všeobecně čeká, že Uni Babiš zlikviduje. Rozprodejem toho co nepotřebuje. Analogie s Radiokomunikacemi, jenom s tím rozdílem, že Babiš si z celého kolosu ponechá chemii a tu bude dál hejčkat. Jestli je reálný růst? Všechny zprávy, které zatím vyšly přes média sou naprosto o ničem. Kusé nicneříkající informace a dohady o tom, jak to bude až.. přičemž Babiš ještě ten privatizovaný státní podíl ani nemá. Pan Realista tady často mluví o očekávání investorů, o tom, že právě to je ta síla, kam je akcie hnaná. Myslím, že právě investoři očkávají opak než říká pan Realista, že očekávájí pozitivní zprávy, a tudíž je nutné dostat tenhle papír co nejníže, aby byl maximalizován zisk v co nejvyšší míře, proto ty propady, proto takové masivní výprodeje..
Pokud mě někdo bude chtít nařknout z nějakého ovlivňování či hojení si nějakých ztrát, prohlašují, že v tuto chvíli nevlastním ještě ani papír Uni a ztráty z tohoto titulu už jsou v mém případě minimální.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 05.03.02 10:56  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (19363)

Cena akcií UNI bude následovat scénář

Správně pane. A do té doby není jiné cesty než směrem dolů. Je totiž potřeba dostat kurz Uni pravidelným zalejváním co nejníž, aby se později hamouni pořádně nažrali. Při 25,- ztratím nervy a vlítnu do Uňouška po hlavě.
Jeden postřeh. Vždy, když se objeví nějaká, v podstatě jakákoliv zpráva, jakýkoliv blud prosákne medii, následuje propad. Jojo, ať žije bubák Babiš.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 20.02.02 22:56  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (22280)

vysvětlení

Ještě mi řekněte, to vážně disponujete tak vysokou mírou sebekontroly a chováte se přesně podle zásad, jaké popisujete? Já třeba sám sebe považuji za člověka hodně odolného a trpělivého, který se ve velké míře dokáže ovládnout, potlačit pocit, že mu ujíždí vlak, ale mám prostě situace, kdy se mi to nepodaří. Nechci Vás nijak podezřívat, názory, tipy, postřehy jste zde popsal zajímavé, ale.. jsme přeci všichni omylní lidé, děláme chyby a reagujeme na podněty zvenčí.. Jinak přeju hodně úspěšných obchodů a ještě více nepromeškaných příležitostí.. :)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 20.02.02 18:14  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (22280)

co nás ovlivňuje

Pane Realisto klobouk dolů.. a nebojte, nemyslím si, že jste se rozhodl radit konkrétně mne. Každopádně zajímavé postřehy a určitě si z toho něco vezmu. K tomu jak jste popisoval to konzultování s někým nezaujatým, pokud možno mimo trh, věřte mi, že to dělám, ale vždy jsem měl tendence ovlivňovat svými argumenty pro.. ostatně tak to dělám téměř ve všem. Čímž neříkám a nemyslím si, že bych neuměl poslouchat, ale u některých rozhodnutí si prostě myslím, že na některý argument musím dát důraz, a to čistě proto, aby argumentující protistrana dokázala i mé názory vzít v potaz. V podstatě při těchlech rozhovorech o tom, jesti ano či ne chci docílit jakéhosi tření názorů, ze kterého si poté mohu jasně stanovit logický závěr. Víte trochu jste mě posunul v jedné věci.. byl jsem čistě člověk, který dá na fundamenty, otázky předvídání vývoje trhu jsem nechával stranou, chlácholíc se argumentem typu, když ta akcie má fundamentálně hodnotu takovou a takovou, tak se k té úrovni - tu jsem oklešťoval nějakým koeficientem - musí dříve či později dostat. Začínám chápat, že jen ta čísla fakt nestačí.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 20.02.02 12:26  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (21043)

doplnění

Vy jste mi ale pěknej pesimista... :-) Jinak díky za zajímavý čtení :)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 19.02.02 16:03  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (11225)

Jaké zisky a daně?

K této celé diskuzi jen jedno doplnění. Někdo tu zmínil sazbu 15%. Touto sazbou je daněno například při zpětném prodeji podílových listu investičních společností před uplynutím doby 6 měsíců. Dále je touto sazbou daněna dividenda.
Pokud však obchodujete s cennými papíry na vlastní účet a realizujete zisk z prodeje do 6 měsíců - a pokud celkově za celý rok realizujete zisk - musíte zisk z těchto obchodů do 6 měsíců přiznat a z vašich celkových příjmů následně vypočítat daň. Zisk z takovýchto prodejů se však v žádném případě nedaní zvlášť a ta 15% sazba je taky naprostý nesmysl.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 19.02.02 11:02  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (14381)

Přes 1%

Kwaki, nespoléhej na odkup. Fundamentální hodnota Unipetrolu je úplně někde jinde, to zde víme víceméně všichni. Po očištění holdingu Unipetrol o dcery, které Babiš nepotřebuje ke svému podnikání - Čraf, Benzina, Paramo.. atd. - dále po nutné restrukturalizaci celého holdingu, po kterém se - pokud ta firma bude mít schopný management - dostaví zisky, následně se vlastník bude zabývat vytvořením burzovní strategie - to vše povede k optimistickému očekávání investorů, ti se do Uni vrátí a bude následovat růst. Je to možná běh na dlouhou trať, dva, tři roky. Za tu dobu bude snad tenhle stát se svou právní džunglí o kousek dál, doufejme že v tom pozitivním smyslu slova. Do té doby to bude - jak říká Pijack - kolísat.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 18.02.02 13:33  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (19363)

(Kozinovi)  - Snekovi

Nezjednodušujte pane. Věta, kterou jste napsal, je vyřčené A.. Dokud tedy ceny akcií klesají, sice budete mít dejme tomu, o třetinu víc klesajících akcií, ale zisk v sumě  žádný. a nutno dodat i to B. Budu mít o třetinu více klesajících akcií, to ano, ale budou ty akcie klesat do nekonečna? Nebo dojde k nějaké větší korekci směrem nahoru, či případně obratu trendu? Jak se na mých budoucích ziscích promítně to, že mám nyní o třetinu více akcií, než investor, který na pokles nereagoval? Ano, sázka do loterie a chce to mít pevné nervy.
Přečtěte si na ČEZu příspěvek Queen .. ohledně ředění při poklesu na KB .. je to výstižný a poučný přiklad.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 18.02.02 12:37  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (19363)

50,-

Divnej názor pane. Co mne bude mrzet nebo nebude, to nechte na každém z nás. Jestli ČEZ někdy spadne na 50,- jdu do toho veškerými volnými prostředky, kterými disponuji, protože zisk přes 100% se povede málokdy.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 18.02.02 11:15  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (19970)

Kozinovi

Se stejnou arogancí s jakou jste reagoval vy - prostudujte si nějakou literaturu ohledně kapitálových trhů, kde se dočtete, že i na poklesu lze vydělat a to tak, že za stejný objem peněz nakoupíte více akcií, než byste vlastnil, pokud byste na pokles reagoval.. přemejšlejte raději dvakrát, než sem něco napíšete.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 17.02.02 21:44  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (22280)

Berte to s rezervou

Díky za tenhle příspěvek, mluví mi to z duše.. Je opravdu důležité nevydat se "ze všech peněz" a nechat si prostředky na případné ředění při "horších nákupech" a díky tomu mít prostor "něco udělat" při pohybu dolu či nahoru.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 14.02.02 14:19  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (19363)

Můj názor

No to by se mi mooooc líbilo :-)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (2) 14.02.02 11:01  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (16691)

Propady Uni..

No, nechci předbíhat události zbytku dne, ale zatím to vypadá, že jedeme podle známeho scénáře.. Dnes se tedy srovná úroveň cen  na BCPP a RMS na úrovni kolem 34 - 35 a zítra si zas slítnem o kousek dolů. No nic, ještě počkám, ačkoliv neříkám, že mě nesvrbí prsty.. držet se stranou a nenakupovat při TAKOVÉ ceně není lehké..
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 13.02.02 16:01  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (21043)

Propady Uni..

od 17. prosince, kdy je Uni víceméně na cestě dolů, krom několika korekcí směrem nahoru, se propady na Uni dějí zpravidla na začátku týdne po - středa, ve čtvrtek následuje krátká korekce směrem nahoru. Pátek je poznamenán uzavíráním krátkých pozic, čili většinou opět pokles. Propad při panice nikdy netrval déle než dva dny. Pokud by tedy šlo všechno podle již vyzkoušeného scénáře, zítra můžeme čekat +2 až +4 procenta růst, v pátek 0,5 - 1,5 procenta pokles.
Nebo taky jenom blbě plkám a zítra může být všechno jinak :)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 13.02.02 14:08  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (16691)

nevite nekdo..

.. dle jakých pravidel je na RMS určováno PCP pro daný obchodní den? Nikde jsem nenašel přesnou metodiku, ale třeba jsem jen špatně hledal. Na RMS se totiž v období výraznějších propadů nehnete z místa, viz včera, dneska, cena ve SPAD, KOBOS 32 - 33, na RMS 35, přičemž PCP pro obchodní den 33.10, tedy nad úrovní cen na BCPP..
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 13.02.02 11:06  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (14381)

Otázka

Asi lze težko říct co to udělá s kurzem, spíš bych počítal s tím, že nastane nějaká reakce a to buď na sever nebo na jih. Houpání se na rozčeřených vodách Unipetrolu mě naučilo, že není kam spěchat.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 12.02.02 16:07  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (19970)

doufám...

Mustafo na našem trhu vám nic neuteče.. je to herka líná, rozhrkaná, není kam spěchat, když už se vám bude zdát, že ujíždí vlak, je to jen klam, von se pro vás vrátí zpátky... alespoň tak mi připadá obchodování v posledních několika měsících..
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 12.02.02 14:03  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (21353)

do prkna

U KB s vami souhlasim, spise bych cekal na pokles, nez se to doho nejak hnat na soucasne urovni. U CEZu jsem malinko uvolnenejsi a na cenach kolem 75 - 77 bych nakupoval ci prikupoval. Soucasnych 79 bych videl sice jako cenu vhodnou pro nakup, ale pouze pro dlouuuuhe drzeni.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 12.02.02 13:43  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (21353)

rms

Ono hlavne na RMS de fakto neni jak obchodovat.. spodni hranice PCP je 35,- takze jedine primy obchody..
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 11.02.02 16:30  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (10026)

názor

No rvát si vlasy vám moc nepomůže. V závislosti k tomu, kolik jste nakoupil bych měl na paměti, že zítra po podpisu smlouvy Af & FNM nejspíš dojde na trhu k nějaké reakci a podle toho bych se zařídil. Buď veříte na další pokles a s částí toho, co jste už nakoupil si zahrajete na medvěda, nebo neuděláte nic. Dle mého názoru je 40,9 slušnej nákup a vzhledem k tomu, že od této ceny čekám 100 % zisk, tak proč si nedovolit být chvíli ve ztrátě..
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 11.02.02 14:22  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (19363)

názor

Vyjímečně souhlasím. Například při letmém pohledu na nabídku-poptávku na RMS víceméně něco málo visí od 37,- a níže .. a jako kdybych měl pocit, že něco podobného jsem už párkrát viděl.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 04.02.02 14:48  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (19970)

Cena v roce 2/2000

Jestli máte pocit, že je čas nakoupit, tak nakupte a nežvaňte :-) .. mám takový pocit, že vhodnej čas na nákup byl při vlnce dolů před týdnem nebo 14 dny za 76 - 77
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 31.01.02 19:48  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (22280)

RAIFF, Patria, ING !!!!!!!

Jen ať si manipulujou, nevadí mi to. Klidně se s nima svezu od 76 do 84 ještě dvacetkrát. Nemusí přece pršet ne, beru i kapky :)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 29.01.02 08:55  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (19970)

uni na CTv

Romesi, já nevím jak vy, ale připadalo mi to jako snůška blábolů, od pořadu fakta jsem fakt asi čekal víc. Věnovat skoro pět minut pořadu plkáním támhle o nějaké vile v Blavě, no nezlobte se na mne.. Národní instituce pro vymývání mozků opět nezklamala.
V poslední době se oběvují spekulace o tom, že Babiš nesežene prostředky na zaplacení Uni, že podpora Conoco je nejistá a že Rotch je stále ve hře.. Co to fakticky může znamenat? Že Conoco o ČRaf a Benzinu fakticky až zas tak velký zájem nemá? Že by se s Agrofertem nemohli shodnout na kupni ceně? Hrají v tom nějakou roli vztahy v konsorciu IOC - tedy Shell, Agip a Conoco? Jaká by mohla být podpora Rotch Energy? Podobný model, tedy očistit Uni od rafinérií a nechat Babišovi chemii?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 17.01.02 15:53  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (14681)

Akcie Unipetrolu zralé k prodeji!?!

Jen klid. Něco mi říká, že na nákup ještě bude čas. Jde o to jen se udržet a neunáhlit.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 17.01.02 13:57  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (17046)

Akcie Unipetrolu zralé k prodeji!?!

I já se přidávám k analytikům KB, neb potřebuji nakoupit, od 40,50 Kč by se mi to moc líbilo, tak jen prodávejte, prodávejte.. :-)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 13.01.02 22:39  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (22280)

Tak jsem si vyčistil hlavu a..

.. jsem připravenej ve vhodnou chvíli zase naskočit. Od čtvrtka jsem řádil na lyžích a přitom si srovnal v hlavě á a bé.
1. Z fundamentálního hlediska na Uňouška nedám dopustit, to už se tu rozebíralo hodněkrát a netřeba to opakovat. Že na to náš trh moc nebere ohled je sice pravda, ale dřív nebo pozdějc se to přece musí změnit ne?
2. Stačí uveřejnění jediného článku k vyvolání paniky. Jestli jsou rozhovory s Babišem příčinou paniky nebo jenom jejím dodatečným ospravedlněním jest otázkou, nicméně fakt je ten, že kurs Uni nádherně kolísá. Co si v tuhle chvíli víc přát než ať to ještě nějakou dobu kolísá. Na růst ke 120 - 170 máme ještě čas.. :-) Do té doby mám cíl nahrabat co nejvíc kusů a to co nejlevnějc. Když se to někdy to někdy nepovede - jako třeba docela nedávno - nic to není, potenciální zisk je velkej, nějaká ztráta je únosná. Kor když jsme se přesvědčili, že kolem 38 je už hodně silná poptávka a níž to prostě nejde.
3. Pijacku ten tvůj rozbor osobností byl dobrej .. :-) Odhad si mě, psát pod jinym jménem by mě ani nenapadlo, kdysi jsme rozjížděli s pár přáteli takovej malej chat a vychovávali lidi k nepřevlíkání přezdívek, ono většinu lidí dřív nebo později prokoukneš.
4. S.G díky za ten krásně formulovanej příspěvek o tom, aby se pesimisti nestarali o naše peníze, něco v podobným duchu jsem už dlouho chtěl napsat, dost mě to už lezlo krkem :-)
Všimli jste si že v posledních týdnech nás na začátku týdne čekal propad? Pravidelně buď v pondělí nebo úterý, maximálně to šlo dolu dva dny po sobě. Jestli zas někde vyšel o víkendu nějakej článek, mohlo by se to tenhle týden opakovat zas.
Jdu spát, bolí mě celý tělo a ráno na to chci vlítnout čerstvej..
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 08.01.02 21:51  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (22280)

Zkušenosti posledních týdnů - shrnutí

Tak přátelé, dnes jsem si dal po raním prodeji day off a vzal si čas na bilancování toho, co jsem od poloviny prosince na Unipetrolu prožil. Dospěl jsem k jedné zásadní věci, a sice, že největší ztráty mi nezpůsobil téměr soustavný propad Uni, ale moje nedisciplinovanost v nákupech a prodejích na klesajícím trhu a panika. V předprivatizačním týdnu jsem prodal polovinu své angažovanosti na Uni, v onen den 17. prosince jsem nestihl udělat nic, tři nebo čtyři dny po propadu jsem prodával asi třetinu za 47, s tím, že za všechny získaný prostředky z prodejů nakoupím za 41 - 43. To se mi ovšem nepovedlo a tak jsem si koncem minulého týdne začal celkem subjektivně myslet, že mi ujíždí vlak a že je čas, řekl jsem si, že do toho jdu za 45 - 46,20. Byly to takové ty dva dny, kdy pod 45 nikdo nic moc hodit nechtěl a nad 43 zas nikdo nechtěl kupovat. Tak takhle už nikdy ne, dneska jsem se toho zbavoval na 40 - 39, místo toho, abych ještě o korunu, dvě míň nakupoval. Možná, že si můžu říkat, že to není až tak moje vina, že jsem měl brát trochu v potaz úvahy lidí, kteří se již o zkušenostech s Babišem vyjadřovali i zde, v tomto fóru, možná jsem si měl vzít o něco víc z relativně zásadových a opatrných názorů realisty, ale hlavně, měl jsem si vždycky udělat alespoň o půl hodiny víc času na analyzování situace a zachování chladné hlavy. Jak říkám, do ztrát jsem se nedostal tím, že to klesalo, ale tím, že jsem ten pokles nezvládl technicky... No, takže teď bych si přál za 32 - 35 nakoupit a kousek se s tím svézt, třeba ke 40, nicméně asi si vezmu pár dní klidu, pojedu si zalyžovat, chvíli jen tak okounět co se bude dít dál, prostě uvidíme...
Pijacku, ten tvůj dnešní odpolední názor - mluvíš mi z duše.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 08.01.02 21:30  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (22280)

to Pijack

Kroťte se pane. To, jakou máte či nemáte investiční strategii nám můžete sdělit v klidu, pokud na ní bude něco přínosného pro ostatní, rádi si to přečteme a můžeme nad tím diskutovat. Pijack - narozdíl od Vás - nepodceňuje a neosočuje ostatní burzovní hráče.
Naučte se nepodceňovat ostatní a přestaňte nám autoritativně vykládat o nejspolehlivějších cestách blabla, zkuste zformulovat nějaký věcný příspěvek...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 08.01.02 12:27  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (16691)

Odhad vyvoje

No, pokud to nemate za 900 - 950, tak mi neco rika, ze bych do toho TED nelezl.. jedine pokud byste to chtel drzet nejak zavratne dlouho .. zavratne dlouho v me terminologii znamena vyrazne dele nez pul roku :)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 08.01.02 10:02  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (22008)

Prosba

Ano, pravda. Ta spekulace nevyšla. Dneska, respektive včera večer, když jsem četl ten rozhovor s Babišem mi to došlo. Jeslti je to mediální kampaň nevím a je mi to jedno. Kdysi jsem si řekl, že pod 40,- jde veškerý Uni z domu a dneska se tak stalo. Uvidíme, kam až to sleze, možná se na tom nakrátko od 30 - 38ti zahojím - ale to říkám jenom jako takové plácnutí do vody. Do Rádia se mi v tuhle chvíli moc nechce, taky jsem se na něm spálil. Takže jdu se trochu oklepat přemýšlet do čeho nastoupit dál..
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 07.01.02 23:30  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (22280)

Babiš konečně oznámil strategii rozvoje UNI !

Našel jsem ten zmiňovaný článek, je na této adrese..
http://ekonomika.idnes.cz/ekoakcie.asp?r=ekoakcie&c=A020107_132212_ekoakcie_ven&l=1&t=A020107_132212_ekoakcie_ven&r2=ekoakcie
Posla pro příště prosím o uveřejnění odkazu, ušetří nám to všem zbytečně strávený čas hledáním.
Z výše zmíněného článku zazněly celkem jasně dvě skutečnosti.. dividenda nebude neb Unipetrol je zadlužen, zisk z prodeje ČRaf bude reinvestován. Odkup nebude, není uložen zákonem.
Takže tato informace mi dnes chyběla, nebylo mi jasné, proč z ničeho nic takový propad - jinými slovy se - realisto - potvrdila vaše slova, že tato informace kurs nahoru nepošle.. Přesto bych však, po takovýchto propadech, nějakou korekci směrem vzhůru během příštích pár dní čekal.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 04.01.02 15:13  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (23853)

Tak nějak nevím, nevím... :-)

Celkem nedávno jste tu napsal, že bez ohledu na autora tady všichni píšeme pitominy, což si myslím, že je pravda.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 02.01.02 20:01  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (22280)

Agrofert by byl super!

Řekněme, že Babiš skoupil z trhu nějakých 10 - 15 % toho co bylo k mání na trhu. K tomu Agrofert vlastní státní podíl.
Být Babišem bych se snažil dostat kurz hodně dolů, aby i ti největší optimisti prodali a byl od nich pokoj. Po prodeji ČRaf a Benziny Conocu bych jako majoritní akcionář schválil na mimořádné valné hromadě výplatu dividendy z výnosu z prodeje výše jmenovaných subjektů. Vzhledem k hodnotě ČRaf odhaduji výši dividendy na cca 50,- Kč / akcie. Tím bych získal prostředky na krytí dluhu. Poté bych začal s přesuny majetku v rámci Agrofertu a Unipetrolu. Akcie Unipetrolu zažijí propad a budou víceméně bezcené. Někdy v té době dojde - dle Babišových slov (zdroj LN předposlední týden v prosinci) - k zániku holdingu Unipetrol.
Nic nevím. Pouze na základě dostupných informací sestavuji jeden ze sta možných scénářů.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 02.01.02 13:35  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (18610)

Proboha..

kdo si to na RMS hraje s tim jedním kusem za 43.80 ?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 21.12.01 14:58  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (10026)

Tak nějak nevím, nevím, nevím.

Já například nemám co přiznat. V pondělí ve 12.25 jsem seděl v autě a  zaslechl krátkou zprávu na Radiožurnálu o vítězi tendru. Když jsem se večer dostal k internetu, mohl jsem na to akorát tak koukat. V úterý se na RMS efektivně nedařilo zobchodovat nic - a já zatím jedu pouze v RMS - , dolní hranice povoleného pásma byla tuším 44.50, realita na BCPP byla o 4 - 5 Kč níže. Prodal jsem však polovinu od 58 - 55 o týden dříve.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 21.12.01 14:18  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (10026)

off topic dotaz

I-zákazník není vázán na jeden počítač, certifikát si můžete nakopírovat i na jiný počítač a používat tak I-Klienta s tím samým certifikátem i z jiného počítače. Nesmí se Vám však stát, že byste se pokusil nalogovat z obou počítačů najednou, nejspíš by vás hodili na blacklist.
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 21.12.01 12:53  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (11225)

off topic dotaz

Máte-li zájem jen o obchodování na RMS, zaregistrujte se v msystému jako tzv. I-zákazník a nainstalujte si aplikaci RMS Internet. Bližší informace viz www.rmsystem.cz
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 20.12.01 16:15  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (22280)

dost bylo IP adres

V tom máte naprostou pravdu a souhlasím s vámi.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 20.12.01 14:51  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (12379)

Návrh na uvádění IP adres u příspěvků

Budu mluvit sám za sebe. Na internetu mám na sebe registrovaných několik domén, kdo si mne bude chtít zjistit, tak si mě zjistí. Sám za sebe klidně v nějakém diskuzním fóru klidně uvedu celé své jméno, bez problémů adresu, nemám problém ani s takovými věcmi jako rodné číslo. Už jen to, že uvádím svou pravdivou soukromou email adresu snad stačí. Nemusí však každý jouda v kdejaké diskuzní skupině vědět, pro koho pracuju, byť moje zaměstnání nikterak nesouvisí s kapitálovými trhy. To prostě považuju za věc, kterou o mne ví mí přátelé a známí, pro účely takovýchto diskuzí je to však naprosto nepodstatné. Toť můj názor.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:


« Předchozí | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:29 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  680.00  0.00% 
 ČEZ  890.50  +1.89% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 139.00  +0.89% 
 GEN DIGITAL  577.00  +0.70% 
 GEVORKYAN  256.00  0.00% 
 KOFOLA CS  303.00  -0.33% 
 KOMERČNÍ BANKA  782.00  -0.13% 
 MONETA MONEY BANK  102.00  -0.20% 
 PHILIP MORRIS ČR A  15 260.00  -0.91% 
 PHOTON ENERGY  43.00  -0.46% 
 PILULKA LÉKÁRNY  129.00  +0.78% 
 PRIMOCO UAV SE  930.00  0.00% 
 VIG  758.00  -1.43% 
Komodity online
 Ropa 86.79 USD 16:32   
 Zlato 2326.53 USD 16:32   
 Stříbro 29.67 USD 16:32   
 Káva 224.25 USD 16:32   
 Cukr 20.36 USD 16:32   
 Bavlna 72.56 USD 16:32   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.