?? nacek ? co to ?
Investore, myslis ze timhle tonem neco zmenis ? Sorry, ale tenhle ton, poslouchat rozhodne nebudeme. Pokud mas nejaky pripominky, da se to rict normalne.
?? nacek ? co to ?
Investore, myslis ze timhle tonem neco zmenis ? Sorry, ale tenhle ton, poslouchat rozhodne nebudeme. Pokud mas nejaky pripominky, da se to rict normalne.
ze se najdou jeste nejake chybky to je asi pravdepodobne, ale usilovne pracujeme na nedostatcich o kterych vime. Budeme vdecni za kazdy vas prispevek (verim, ze jich nebude tolik:-)
Mam za to, ze jsme jini nez ostatni, nejen co se tyce siri temat, ale i mnozstvim uzivatelu, kteri jsou navic oproti konkurenci velmi aktivni (jak svedci i tato diskuse).
Nevim zda zmena ovladaciho menicka a hlavicky znamena tak drasticky rozdil oproti minule verzi. Znovu opakuji barva pozadi zustala stejna jako v minule verzi. Navic, pokud bloumate internetem, narazite na jenom bilou barvu v pozadi. Coz sice nemusi apriori znamenat ze to je to nejlepsi, nicmene, pravdpepodobne uzivatele proti tomu nic nemaji. Pokud je vsak jen ta bila barva jedinym nedostatkem designu, ktery vnimate, tak je to pro nas uspech.
Jen tak mezi nami (nikomu to nerikejte), ale pracujeme na mensi uprave :-))
jedna se vam tedy o barvu pozadi obsahu stranky ? nikoliv tedy menicka ci hlavicky ? V minule verzi vsak bylo pozadi stejne barevne, tedy bile, vnimate presto rozdil ?
Samozrjeme vase nazory schranujeme, a budeme je zhodnocovat.
Diky za vas nazor.
:-)) no po pravde, jakakoliv stranka v noci pri zhasnutem svetle sviti tak, ze to skube oci.. neznam stranku, ktera to nedela. Musite uznat, ze to tak je.
Samozrejme vnimame vase nazory, nicmene me zarazi, ze v minule verzi, kdy bylo pozadi stejen bile, pouze byla jinak zbarvena menicka a hlavicka, nikdo podobne reakce nezaznamenal.
Diky za vase nazory, musim rict, ze nas pomerne prekvapuje reakce barvu pozadi. Stara verze designu byla jina pouze v ramech, hlavicka mela svuj pevny ram, ovladaci menu vlevo melo svuj pevny a vyrazny ram. Jinak barva pozadi zustala stejna.
Mozna tahle zmena ke strizlivejsimu a profesionalnejsimu designu znamena pro nektere uzivatele nezvyk. Nicmene, kdekoliv po internetu najdete povetsinou bile pozadi. Verim, ze jde jen o zvyk a ze si uzivatele na novy design stranek uvyknou.
Pokud byste nasli nekde nejakou chybku ci nejasnost, prosim dejte nam o ni vedet.
je nam lito, ze jste narazil na reklamu, ktera vas dostala tak kam nemela, to neni nasim ucelem, prosim, pokud opet narazite na podobnou chybku, napiste nam presen o jakou reklamu slo.
Je nasim cilem prinaset uzivatelum co nejvice zajimavych zprav a informaci a klientum zase prinest efekt v podobe efektivni reklamy. Pokud je nekde chybka neni to prinos pro nikoho a pokudse tak stalo, je nutne se omluvit.
Jak jste na to prisla ? To, ze s nekym nesouhlasite jeste neznamena, ze nekoho musite slovne napadat a urazet. Ale asi je vam to vlastni.
Pokud jste cetla pozorne celou diskusi, nenajdete duvod k podobnym vypadum.
Jestlize jste schopna argumentovat udelejte to, ale pokud ne tak prosim neurazejte.
Pokud máte na mysli skupování pozemků a nemovitosti k podnikání, tak to přeci není nic špatného, ne ? V čem vidíte problém ? To by vám tedy mělo vadit i to, že tyto komodity skupují ve velkém již Rusové...
Z mých předchozích příspěvků je zřejmé, že by mi nevadilo ani to, kdyby skupovali pozemky pro svou osobní potřebu. Nevidím v tom problém.
mozna to je slovickareni, protoze u nekterych to bude navrat a u nekterych to bude prestehovani.
Ja se ale preci snazim vyznit optimisticky, myslim si ze takove spolecne souziti je mozne a to je optimisticky nahled na vec ne ?
Jen zanechte tech emotivnich vyrazu.. praseci minulost.. to se mi nelibi...mohl bych stejen titulovat i vas, ale proc bych to delal. Neni mi to vlastni.
preju hezkej den :-))))
Rozumim pocitum tech, kteri upeli pod nedobrovolenou nadvladou, kdo byl obeti nekoho silnejsiho, kdo trpel, ackoliv byl nevinny. Je mi jasny, ze jakehokoliv predstavitele naroda utlacovatelu nemuze zrejme ani vystat, ze mu nebude po chuti mu podavat ruku, to vse je pochopitelne. Da se to pochopit i u potomku tech, kteri krivdy a utrpeni zazili. Ale myslim, a v tom spatruji "jadro pudla" nedorozumeni ci lepe predmet naseho sporu, ze bychom se my, kteri uz nic z tech hruz nepamatuji a znaji jen jen z vypraveni, meli odprosit od te nenavisti. Nemeli bychom zapominat na to co se stalo, ale taky bychom meli umet se s tim vyporadat a naucit zit. Rozhodne si nemyslim, ze resenim je uzavrit se do sebe, fnukat a knourat, narikat a nadavat. Myslim, ze resenim je, narovnat se a vystupovat stejne jako oni, jako sebevedomy narod. Budoucnost je v nasich rukou a zalezi jen na nas, zda budeme narodem sebevedomym nebo narodem, ktery stale jen fnuka a pripomina stare krivdy.
A kdyz uz se tedy nekteri starousci, ci jejich potomci chteji vratit aus Heim (nikoliv Haim) nach Tschechien, tak dle meho neni duvodu jim v tom branit.
A jen kratce pro Pijacka..svet vidim a vnimam v souvislostech, jenze vy jste stale zatrpkly a pripominate jen stare krivdy a podnecujete protinemecke nalady, ja se snazim oponovat v duchu mozne budouci spolecne existence. Neverim, ze to neni mozne. Nevidim problem v tom, ze by se nekteri zastupci starsi generace, ale i jejich potomci, kteri s valkou nemeli nic spolecneho, chteli vratit zpatky do Cech. Pro vas to pravdepodobne problem je, pro me nikoliv. Kdybych mel vystupovat ve vasem duchu, musel bych nenavidet i rusy, madary, rakusany, svedy a buhvi koho jeste.
..ano smysluplna diskuse s vami je opravdu nesmysl, to jsem jiz pochopil...
UFF UFF to si vzdy rikam, kdyz ctu vase prispevky. Bozinku UFF UFFe, prectete si prosim peclive a pokud mozno nekolikrat znovu, co pisi vasi oponenti. Z prominutim delate z toho silenou aferu, ktera si techto rozmeru snad ani nezasluhuje. Nikdo tu totiz nemluvi o zadnych krivdach, nikdo nehovori o navraceni majetku. Je tu diskuse o tom, zda se mohou vratit ti, kteri byli odsunuti - vyhnani nebo nemohou (bez naroku na majetek).
Vy jste zastancem, ze navraceni nemcu je urazka tech kteri prezili valecna zverstva, ja jsem proto, aby jim to umozneno bylo. Jak je videt vy stale pripominate minulost, ja hledim do budoucna a verim, ze se nase narody spolu mohou existovat nejen vedle sebe, ale i spolu. (na minulost vsak samozrejme nezapominat, strasak toho co bylo je treba mit stale na pameti, nicmene poucit se z toho ale byt i tolerantni a sebevedomi narod, ktery se toho kroku neboji. jenze sebevedomi to se v cechach nenosi).
Vy do toho stale pletete svoje emoce, kterych jste plny, z vasich prispevku se siri jen ohen a nenavist.
Uz se prosim vas probudte a nevkladejte svoje vymyslenosti do ust nekoho jineho. Jak snadno se pak argumentuje, kdyz si sam vymyslite argumenty. Nikdo tu proboha nemluvi o zadne omluve, o vraceni majetku atd. Upustte prosim od teto retoriky a hrajte fer, pokud to dokazete.
Vubec se tu nikdo nepre o svinstvech valky o trestech za ta svinstva, to je myslim neco na cem se mozna shodneme. Nevim, proc do debaty pribirate dalsi temata, o kterych neni sporu. Pravdepodobne vsak jen vyhledavate platformu, kde se muzete vykricet ze sve ranni nevolnosti.
Vite, mozna kdybyste pozorne cetl, docetl byste se ze tu nikdo z nikoho blbce nedela, nikdo nikoho nesoudi (aspon z me strany tedy nikoliv vy a vasi kolegove vsak jste na sebe roli soudcu vzali a to nekolikrat), nejdriv si tedy zamette pred svym prahem a pak sudte druhe.
Pijacku, to ja nepopiram, ze vyhnani nemcu z Cech je prkotina oproti jinym genocidam, v tom s vama souhlasim. Je to stale prkotina proti tomu co delali nemci pulce Evropy za druhe valky, prkotina proti tomu co delali komunisti v Rusku od nastupu Stalina, a tak by se dalo pokracovat. Mluvime tu vsak o konkretni veci o navraceni ci nevraceni majetku nemcum. Shodli jsme se na tom, ze je to nesmysl, v tom myslim neni sporu. Pro vas je pouze neprekonatelna myslenka, ze by se nemci mohli opet stehovat do sve domoviny, pro vas je to nepripustne, pro me ano- zcela otevrene ze zjistnych duvodu- vratila by se mi cast rodiny.
Rikat, ze za valky byli vsichni nemci fasisti je jako rikat, ze za totality byli vsichni cesi komuniste. To preci neni pravda, navic ne vsichni, kteri byli v NSDAP ci v KSC byli zaniceni privrzenci rezimu.
nemluvim o kolektivni vine, jen sem pokusil charakterizovat narod a to jsem ucinil na zaklade skupiny nikoliv jednotlivce. V tom mi jiste date za pravdu, ze je rozdil.
Chapu, ze jste mel asi stejne pocity, kdyz vas vyhnali komuniste ze zeme, a vase vina byla asi mensi, nicmene, nemyslete si ze vsichni nemci byli nadseni z toho co se delo a ze vsichni meli zdvizenou pravici.
Uz se asi budu opakovat, ale nevtrdim, ze byse jim melo neco vracet, ale myslim, ze bychom jim nemeli upirat narok na to zit tady, pokud se pro to rozhodnou. V pohranici v tom lide nevidi problem, nekteri to vitaji, bohuzel ve Cechach to problem je a velka cast ma nazor podobny tomu vasemu.
Je to tak velka provokace, ze by se pribuzni chteli vratit a bydlet tam kde bydleli pred valkou ? pro koho to znamena problem ? je to opravdu provokace nebo to je jen vase nesnasenlivost a nevrazivost vuci sudetskym nemcum ? Opravdu budeme do nekonecna nesnaset ty, kteri predstavuji narod, ktery nam kdysi ublizil ? To bychom asi nemohli zit s nikym. Ta ceska zaprdenost, urazenost je preci nesmyslna.
Ale UFF UFF tady nikdo neplace, ja jen rikam svuj nazor, ze majetek by se jim vracet nemel, jen bych jim nebranil, v pripade ze by se chteli vratit. Rikam jen svuj nazor, ktery se vam nemusi libit, nikoho neurazim a nenapadam, nezesmesnuji, tak jak je to citit z vasich slov a slov vasich stoupencu z rad teto diskuse.
V tom hodnoceni by se dalo pokracovat, nicmene tato kratka charakteristika je myslim celkem vystizna pro oba narody. Pokud mam hodnotit narod, tak dost dobre nejde hodnotit jednotlivce, ale pouze skupinu. Vychazim z toho, jak nas posuzuje okoli a jak my vidime nemce.
Myslim, ze byt v jejich kuzi, budete stejne citlivy, jen si to nechcete pripustit.
Ze srdce a z presvedceni, protoze k tomu mam velmi blizko, znam historii nasi rodiny, vim o cem mluvim. Take znam skutecne problemy lidi kteri v Sudetech zili, ziji, vim jak probihalo vyhaneni, znovu obydlovani.
Valka zpusobila ohromne skody na lidech, nekteri se s tim dodnes nesmirili a asi ani nesmiri, ale je to minulost, historie, preci to ze pred 64 lety Hitler napadl pulku Evropy jeste neznamena, ze kdyz potkam nemce ze mu nepdoam ruku, nebo ze si s nim nepromluvim. On s tim nema nic spolecneho. Pokud maji nase narody spolu vedle sebe zit, tak proste se musim koukat dopredu, nikoliv jenom zpatky.
Aha, takze kdyz neznate problem tak vytahujete ty nejubozejsi argumenty jake jste se docital v komunistickem tisku...? Ale Pijacku, tak to preci neni, a vy to dobre vite, jen se zbytecne snizujete na nejnizsi uroven, jaka vas jiste neni hodna. To co rikate je preci holy nesmysl.
Nevim jake znalosti a zkusenosti z timto ozehavym tematem, ja osobne ty zkusenosti mam z vlastni rodiny, verte ze nikdo nechce vratit zadny svuj majetek, nikdo z nich nedava zadne penize z vami vymyslenych sbirek "zlatych zidovskych zubu" - boze jak se ta nesmyslna propaganda na vas podepsala, ael z vlastnich vydelanych penez.
Je, videt, ze mate v sobe zakoreneny komunisticke myslenky, ackoliv se tomu prirovnani branite, vy sam dobre vite, ze to tak ve skutecnosti je. Kdyz slysim vase slova, jako bych slysel svou soudruzku ucitelku na ZS, a to byla prikladna komunistka, vase slova se s jejimi shoduji. Nu, coz i s takovymi lidmi se holt clovek musi naucit zit.
Pro vas znamena jedine, co nemec to fasista. To uz je uplny vrchol.
Asi nemáte dostatek informací, ale budiž vám to prominuto. Sudetští Němci mají založené vlastní skupiny, sdružení, které tvoří blízké rodiny a sousedi a ti shánějí peníze na opravy například kostelů, hřbitovů, památních desek v pohraničí atd. Bez těchto darů by už některé kostely neexistovaly. Komunisté nechávaly tyto kostely chátrat, hřbitovy jakbysmet, celé osady, vesnice likvidovaly. Sdružení sudetských Němců se již několik let starají o tyto pozůstatky, a přispívají svými peněžními dary. Na co česká strana nemá peníze, tam je jakýkoliv dar ze strany sudetských Němců vítaný. Věřte, že jich není málo.
Slova o likvidaci jsou sprostá a svědčí o neznalosti problému.
Celkem chápu, že někteří sudetští Němci mají touhu se vrátit se domů do Čech, kde několik generací žili a pomáhali s rozvojem svého kraje. Chápu i požadavek navrácení jejich majetku, i když dle Benešových dekretů na něj nemají nárok. Většina sudetských Němců však má k Čechám už spíše jen sentimentální vztah, a navrácení majetků napožadují. Většina těchto Němců se velmi dobře adaptovala v podmínkách ať už bývalé NSR nebo NDR. Zpátky do Čech je prakticky neláká nic jiného než jen vzpomínky a sentiment.
Získat zpátky uloupený majetek se nikomu nepodaří a i kdyby se o to pokusili, stálo by je to možná více prostředků než co by mohli dostat zpět. Ruiny svých bývalých statků ? Kdo by o ně stál. Raději si koupí něco nového a v tom ať jim nikdo nebrání.
Tutovko, je nam lito, ze te ta reklama "sere", jak jsi mozna poznal reklama se nevysila pri kazdem nacteni, jen diky tomu, ze byla prave nove zarazena, tak odbehlo vice impresi najednou.
Samozrejme, ze neni nasim cilem otravovat slusny lidi, ani tebe, kteremu je pojem tolerance zcela cizi a ktery nejde pro sprosty slovo daleko.
Reklama na internetovych serverech svuj vyznam, bez nich by totiz tyto servery neexistovaly a ty by jsi mohl ventilovat sve emoci tak nekde na lamparne. Myslim, ze zrovna na nasem serveru te opravdu agresivni reklamy neni tolik jako na nekterych ostatnich.
Myslim, ze pokud nekomu clovek ma k necemu pripominky, da se o tom diskutovat slusne a na urovni, jako inteligentni lide, ne se chovat jako praclovek, ktery prave vylezl ze sve jeskyne.
Priste, az budes mit k necemu nejakou poznamku, nejdriv se zamysli, zhluboka se vydychej a pak neco napis, at si lide o tobe nemysli ze jsi hnup.
P.S. atraktivita naseho serveru z pohledu klientu je velika, proto reklama tu bude stale, bohuzel neucinnosti klasickych formatu klienti prechazeji na atraktivnejsi formaty, ktere maji vyssi ucinnost..(jinymi slovy, kdyby si klikal na klasicky banner a my tak dosahli vyssi ucinnosti, tak by klient zustal u tohoto formatu a nemel potrebu chtit agresivnejsi format, ktery te tak otravuje :-)))
P.S. kolegova Urbanek ani Horak za tuto reklamu nemohou, oni s ni nemaji nic spolecneho, pokud chces nekoho kamenovat obrat se na me. Telefonni cislo je 241 48 52 36, jestli mas odvahu a rict mi to osobne a neskryvat se jen za nicnerikajici nickname a za nadavky, ktere umi vyplodit i stara babka
Tak s timhle souhlasim, jestlize Spidla bude nadale pokracovat ve svem stylu, tak to pro obcany teto zeme bude mit mizerny dopad !!
V.Spidla jakozto premier a predseda strany CSSD sice zmenil politicky styl M.Zemana, ale tim jeho veskere zasluhy konci. Zeman byl sice hulvat, ktery si nebral servitky, ale mel jasnou vizi a nazor. Kdyz clovek poslouchal Zemana, tak ackoliv byl jineho politickeho zamereni, tak byl presvedcenej o tom, ze to co Zeman rika, ma nejakou hlavu a patu. Kdyz slysim Spidlu, mam pocit ze tomu co on rika, veri jen on sam. Nedokaze nikoho presvedcit. A to ze se situace po sjezdu CSSD nezmenila, je jen diky strachu socdemaku z predcasnych voleb. V soucasnosti by totiz socdem s nejvetsi pradvepodobnosti nezvitezila.
Jak jsme tvrdil uz minule nejsem z toho vubec nadsenej, naopak. At uz jsou pruzkumy jakekoliv, skutecne verim ze vetsina lidi valku nechce, a ze pujde opravdu o valku v pravem slova smyslu, to je doufam, uz ted vsem jasny. Zadny ozbrojeny zasah, ale skutecna valka, protoze Saddam se bude branit vsemi moznymi prostredky.
Tusim ze to bude mit opravdu neblahy dopad na cely svet.
Je nekolik zpusobu jak ziskat vysledky verejneho mineni, na jedne strane to je zadani media agenture, na strane druhe agentura k nejakemu aktualnimu problemu zada vyzkum sama a vysledky pak prodava. Agentura ruci za verohodnost svych vyzkumu, kdyby je manipulovala neprezila by.
Ty vyzkumy, at uz je vysledek jakykoliv, at uz je nekdo manipuloval nebo ne, v kazdym pripade jsou tu dva nazory, ktere deli lidi na dva tabory, na jedne strane blok USA, GB, Spanelsko, atd. na strane druhe Francie, Nemecko, JA:-)), oba tabory maji stejny cil, ozbrojeni Iraku, kazdy se ovsem lisi v ceste jak toho dosahnout. ten kdo nechce veci resit mirovou cestou si vzdy najde duvod - viz Hitler v zari 1939 Blitzkrieg v podobe napadeni Polska, trapny a neverohodny duvod byl tusim ze Polaci zastrelili na hranicich nemecke pozorovatele a znicili nemeckou strazni vez. Ten kdo nechce valku ,nechce veci resit tim nejhorsim moznym zpusobem, ten se snazi stale hledat cesty jak z krize ven, sance je vzdy. Ale v tuhle dobu se to proste jednomu z tech dvou taboru nehodi a valku poterbuje, aby se zapomnelo na klesajici duveru ve vlastni osobu, schopnosti (Blair, Bush), a zajem presunul na jinou dulezitejsi udalost, mozna cerpal politicky kapital v pripade uspechu akce, dale pak aby se zajistil klid lobistickym skupinam, byznysmeni apod. kteri tlaci na pilu sec mohou...a v neposledni rade, aby se proverili nektere dosud neoverene zbrane.
Valka je byznys a v tuhle chvili je proste pro jednu skupinu poterba zacit vydelavat !
Současný stav není pro vládu nikterak příznivý, prakticky každý vládu kritizuje, ať už jde o opozici v čele s ODS a KSČM, bohužel (pro vládu) kritické hlasy se ozývají i z koaličních stran a především ze samotné ČSSD. Olej do ohně přilévá bývalý předseda Zeman, který na Špidlovi a jeho krocích nevidí zbla dobrého a pozitivního a tak z daleké Vysočiny volá: "volte Škromacha, pryč se Špidlou" ! Tato slova nacházejí ohlas u zemanovského křídla, které jak se zdá je stále velmi silné. Blízká budoucnost bude pro V. Špidlu velmi napjatá a nervosní. V první řadě se musí bát, že jeho vláda nedostane důvěru poslanců a v druhé řadě se musí bát o své předsednické křeslo v ČSSD. Jak obstojí ?
Myslím, že V.Špidla to má spočítané, a jeho vláda nenajde dostatek podpory v poslanecké sněmovně, zdá se že proti bude nejen opozice, ale možná i někteří členové ČSSD. Dalším mezníkem bude volba předsedy strany, kde Špidla taktéž nemá nic jisté, neboť proti němu brojí prozemanovské křídlo.
Nikdo z nas neni svaty, kazdy mame nejake sve tajemstvi, ktere chceme skryt pred svetem, my anonymni to mame jedodussi. Hali nas zavoj anonymity, znami ci slavni lide to maji tezsi. Tezsi v tom smyslu, ze hure skryvaji sve soukromi, sve chyby . Neustale je jim v patach smecka senzacechtivych novinaru, kteri vystouraji kazdou zajimavou skutecnost, ktera by se dala prodat. Nebyvale cile a na udalosti bohate leto prineslo spoustu "exklusivniho" materialu ((kauza Srba, povodne...) a ted i milenka Vaclava Klause. Coz je jiste udalost, ktera je a jeste bude medialnim tahakem pozdniho leta.
Asi kazdemu vyvstane pri teto prilezitosti na mysl spousta otazek, napr:
Jak se to mohlo stat zrovna jemu ? Asi tak jako kazdemu cloveku, clovek je tvor chybujici, zranitelny, citlivy, naladovy atd. v kombinaci techto se pak muze stat cokoliv prakticky komukoliv. VK nevyjimaje.
Co na to jeho zena ? To opravdu netusim, ale je to vec manzelu Klausovych, je to osobni vec a pochybuju, ze by Livie Klausova prala toto spinave pradlo na verejnosti.
Mel by odstoupit ? Nesmysl, to ze ma milenku, ze se schazi s mladsi zenou a ze ji venuje nejaky svuj osobni cas jeste neznamena, ze by to melo vliv na jeho funkci, na jeho praci. Nicmene je to jeho soukroma vec a kazdy si o svem volnem case muze delat co chce, kde chce a s kym chce.
Napadlo by me jeste asi tisic dalsich dotazu na jejiz odpovedmi by se dalo spekulovat, ale neni duvod. Nikdo z nas presen nevi jak se situace ma v realu a neni duvod se v tom nijak pitvat, je to soukroma vec pana Klause, pokud on se k tomu bude chtit nejak vyjadrit, mozna se neco blizsiho dovime. Otazkou je, zda o to stojime. Musim rict, ze osobne je mi to sumafuk.
Ano nazvala jste to spravne jde totiz o charitu. Jenze tato charita se snazi vyrovnat rozdil mezi majiteli nemovitosti pojistenych a nepojistenych a to se mi zda vic nez nesmyslne. Pokud jsem uvedomely, aspon trochu chytry a vazim si sve nemovistosti, s vedomim moznych nebezpeci si ji pojistim (notabene v krizovych oblastech bych ocekaval ze to udelali vsichni). Ocekavam, ze v pripade plneni pojistky dostanu cast svych investovanych penez zpatky. Pokud je mi vsak budoucnost me nemovitosti lhostejna a nepojistim ji, tak neocekavam nic. Co bych max. ocekaval jsou nejake drobne a vsak nikterak nevyznamne slevy, jako napriklad bezurocne pujcky, ci odklady dani atd. To co dela stat resp. to co navrhuje je, ze eliminuje rozdil mezi temito dvema skupinami, coz je cesta do pekel. Toto nestesti mohlo slouzit i jako priklad toho, ze kdyz neco vlastnim je potreba mit za odpovednost, protoze v pripade nezodpoveodnosti o to mohu prijit. Stat se timto svym krokem snazi naucit ze to neni potreba, ze neni potreba mit odpovednost za svuj majetek, protoze on se postara o kazdeho. A o ty chudsi a blbejsi vice.
Ano a taky s vami souhlasim, ze je v pozadi citit duch blizicich se komunalnich voleb a to si umelci ve vlade asi dobre uvedomuji.
To je sice pravda, ale daleko horsi je priznat si, ze ve vlade jsou lide, kteri takova to zverstava vyrknou nahlas a navic jim ostatni prikyvuji a schvali je. Ti lide to opravdu mysli vazne. To me uplne mrazi v zadech.
Mit dite tak do nej od malicka tlucu "Bud blbej, nesnaz se necemu rozumet, kasli na vsechno stat se postara za tebe, nemej zadnej majetek, mozna ti nejaky spadne do klina, atd." Jeste ze ho nemam, tohle bych asi nedokazal, radsi bych se z toho Kocourkova nekam odstehoval. Treba do Humpolce:-)
Nestacil jsem si precist prispevky ostatnich, protoze jsem byl mirne rozladen po precteni vyse uvedenoho clanku, nicmene jak jsem se zminil ve svem prispevku mam pocit ze ziju v Kocourkove. Nyni kdyz jsem si precetl vas prispevek vidim ze to neni jen muj pocit. Ksakru, tahle predstava se mi fakt nelibi :-(
Mate samozrejme pravdu Kampa neni asi mistem, kde by se Romove nejak casteji objevovali, nicmene pravdou je, ze po Karlove moste jich chodilo pomerne dost. Jako prihlizejicich jsem jich videl spousty, ale jako dobrovolniky, kteri pomahali ci nabizeli sve sily k dispozici, vsak jiz nikoli. Asi meli jinou praci ci jine zajmy. Pomoc to vsak nebyla.
Ano jiste by stalo za to, vedet jak to vypadalo na ostatnich mistech, bojim se vsak ze odpoved zname oba jiz ted, jen si ji netroufame priznat.
Burza Prime 10:38 | ||
Název | Kurz | Změna |
---|---|---|
COLT(CZG) | 677.00 | +0.15% |
ČEZ | 883.00 | -4.70% |
ERSTE | 1 099.00 | +0.69% |
GEN(NORTON) | 565.00 | 0.00% |
GEVORKYAN | 255.01 | +0.40% |
KB | 768.50 | -0.32% |
KOFOLA | 302.00 | -0.66% |
MONETA | 100.00 | 0.00% |
PHOTON | 43.95 | 0.00% |
PILULKA | 126.76 | +1.41% |
PM | 15 360.00 | +0.13% |
PRIMOCO | 907.54 | -0.27% |
VIG | 735.00 | +0.55% |
Kurzy měn | |
Kurzovní lístek ČNB pro 26.06.2024 | |
USD americký dolar | 23.296
![]() |
AUD australský dolar | 15.508
![]() |
GBP britská libra | 29.481
![]() |
BGN bulharský lev | 12.728
![]() |
EUR euro | 24.895
![]() |
HUF maďarský forint | 6.275
![]() |
NOK norská koruna | 2.185
![]() |
PLN polský zlotý | 5.778
![]() |
CHF švýcarský frank | 25.985
![]() |
TRY turecká lira | 70.748
![]() |
Komodity online | ||
Ropa | 84.87 USD | 10:22
|
Zlato | 2304.28 USD | 10:22
|
Stříbro | 28.78 USD | 10:22
|
Káva | 226.16 USD | 10:22
|
Cukr | 19.74 USD | 10:22
|
Bavlna | 75.13 USD | 10:22
|