Mám nějakou vleklou chřipku, nebo co to je. Třeba by ta vzdálená akupunktura zabrala.
Příspěvky nebo odpovědi uživatele Generálplukovaník Kotas (K)
Nezapomněl jsi na mě s těma jehličkama?
Chybí vám tam Makro...
Sorry, pokud jsem vám způsobil nadýmání...
Kapitálový trh? To vás emzáci vysadili špatně, to chtělo ještě tak půl vobrátky počkat. Tady v Čechách jen přerozdělujeme výdobytky z kupónovky omaštěné odpustky dluhů z ČKA.
Výroba dílů pro automobili se koncentruje, to jistě víte. Pokud se nepletu, tak zrovna AM dal nabídku na převzetí svého ještě o něco většího konkurenta. Myslím, že za pět let nebude mnoho malých samostatných firem, které by pracovali pro "výrobce" automobilů.
Výroba spotřebního zboží, je těžko schopná konkurovat dovozu z Číny, Indonésie... To u výroby autodílů dost dobře nejde, rozhodně ne u JUST-IN-TIME.
Klidně se vsadím, že za 3 roky ETA buď chcípne, nebo ji převezme někdo větší. Značka spotřebního samozřejmě nezanikne, jen bude možná 4/5 made in China.
Jinak se můžete podělit o plod svého ducha. Rád smeknu před zajímavým názorem. Nevím jak vy, já se u akcií, než je koupím, také snažím odhadnout budoucnost. Je to možná pošetilé, ale nic lepšího jsem zatím nevymyslel.
Apropos, nejsem investorem, jsem jen sponzorem "kapitálových trhů".
Nevím, můžu se jen dohadovat
Pokud je to tam už od založení CMobilu, tak by to mohlo znít: "V případě, že ČRA bude svůj podíl chtít prodat, musí jej nejprve nabídnout CMobilu a navrhnout částku, kterou za něj požaduje. Pokud CMobil podíl odmítne koupit, má právo požadovat, aby ČRA odkoupilo jeho podíl a to za tutéž navrženou cenu."
Ještě si dovedu představit, že by tam bylo napsáno "podíl CMobilu, nebo jeho část", to by bylo ještě o něco drsnější (aneb jak se stát 49.9% minoritářem).
Pokud ta opce vznikla až po vstupu Bivi, respektive byl-li učuněn dodateček, tak se vzdávám. Nemám tak velkou fantazii, abych do smrti vymyslel to, co někteří realizují mezi snídaní a obědem.
Jestli to chceš vědět přesně, zeptej se Džejťáků, ti si přes PVT lízli i podíleček v CMobilu ;-/
Kde je ten posudek
Je zdarma k nahlédnutí v Trustfinu, ulice pojmenovaná po tom slavným inteligentovi, Pepkovi Vyskočovi - Vyskočilova se jmenuje, budova Energovodu. Kdybys tam jel autem směrem od Brna tak bacha, tam sjede hladce, ale zpátky to chce asi nastudovat předem v mapě.
Zmínku o váhách narvali neprozřetelně i do inzerátu v Mladé frontě, dnes Dnes. Jen se předem omlouvám, to 1% nedali metodě likvidační, ale tržní kapitalizaci. Asi jsem byl pod vlivem kouzel z prvního posudku, který jsem nedávno lehce naťuknul tuším na ČEZu, nebo ČRA.
http://dhi.newton.cz/softec/clanek.asp?ID=1108286
Stejně je to absurdita mluvit o tržní kapitalizaci. Kdybych nevěděl jak se ta cena upravovala, dokud mrsk dovoloval hejblátkovat s pásmem pomocí nákupu na spodní hranici, nebo podobných taškařic...
Zajímavé, jak se to někdo snaží koupit...
... nad cenou odkupů.
Můžete si zaspekulovat, zda je to ČKA/Trustfin, Monarch (tomu by ta poslední nabídka, pokud se nepletu, měla dovolit vyhnout se odkupu) a nebo vychcaný minoritář, který obratem využije nabídku převzetí. Zdá se vám poslední varianta moc přitažená za vlasy? Uvidíte, že není.
Ale nejdřív si do "kuchařky majoritáře v komančoidním klaunovském Česku" můžete přidat následující návod.
Vyvaření minorit za jinak nepříjemné okolnosti povinného odkupu.
1) Vyhlásím povinnou nabídku převzetí a postupně si u KCP vybojuju souhlas s cenou, která je zlomkem skutečné hodnoty. Ten "boj" může mít různé formy, státní úředníci mají vysoké kvality a nízké příjmy.
2) Zjistím-li že na mne minimálně jeden opruz hodlá vysoudit vyšší částku, dám zároveň do RMS pokyn k nákupu, klidně i za vyšší cenu, než je cena odkupu. Pokud opruz vyšší částku vysoudí, jsem povinen ji dát i ostatním, kteří nabídku přijali. Riziko je tady tudíš velké. Je pro mně mnohem levnější udělat nabídku o pět set pod skutečnou hodnotou a pak v aukci nabídnout o 10 Kč víc, než udělat nabídku za férovou cenu.
3) Samozřejmě se ještě někdy v průběhu pokusím s opruzem dohodnout, ale člověk nikdy neví. Někteří opruzi jsou mršky, jen co se se mnou dohodnou a odprodají mi akcie a já jim vyplatím peníze za konzultační činnost, znovu nakoupí a znovu prudí.
Tak a teď hádačka pro minoritáře, která z nabídek by měla mít vyšší cenu? Ta první k tuším srpnu 2001, nebo ta k roku 2003? To je hodně důležité, abyste věděli, kterou nabídku může být za jistých okolností rozumné přijmout.
Tak tomu rozumím...
První nabídka je Trustfinu, opožděná o dva roky, odhad je tam dělaný také z pohledu léta 2001. Druhá nabídka je kvůli aktuální změně majitele Trustfinu a bylo ji třeba učunit, protože v termínu neučunili tu první.
Jiná věc je ocenění. Už jen to, že někdo dá váhu DCF 99%, likvidačnímu ocenění 1% je krávovina. Nechápu, jak to mohla schválit KCP dle nové metodiky? Vždyť dle nové metodiky by měl znalec použít metodu nejvhodnější a jakékoliv případné kombinace vždy patřičně zdůvodnit.
Přece by znalec měl udělat totéž, co udělá vlastník, odhadnout, jestli se mu to vyplatí dál provozovat stejným způsobem, pokud ano, zvolit DCF. Nebo zvážit, zda nebude vhodnější firmu rozprodat/prodat někomu jinému. Uniplet má za desítky milionů odepsané, ale vyrábějící stroje (cca 200 mio v pořizovací ceně).
Jinak odvětví je v útlumu, takže použít DCF (ani nenapsali jakou, equity, entity??) je výhodné - samozřejmě pokud pro odhad výsledků použijí ty roky, kdy je sektor v recesi. Použít pro odhad "špatné roky" může být výhodné, správné to ale není. Znalec by měl být schopen zjistit, že se jedná o cyklické odvětví, odhadnout cyklicitu a odhadnout výsledek v těch "dobrých" letech.
Kritická finanční situace ČEZu. Nemáme na taxíka
Ty mi vidíš do porfolia?
No jo, na takové odborníky nemám. Jsem jen malý bezvýznamný sponzor kapitálových trhů.
Jen občas s chutí pošťtouchnu takové ty huránadšence. Co říkají že to po požáru nespadne, a ono ejhle, skoro na půlku. Pak vykřikují něco o letu nad 300 a přitom se snaží prodat balíček v hodnotě jednoho vozítka 20% nad trhem.
Tak melounka by se ti zachtělo, panáčku? Nic nebude! Mokrej hadr na hlavu, ochechule napomádovaná! Není problém zítra sezobnout 2 tis.ks za 184 a zbytek do 5 tisíc dobrat v desetníkovém mariáši. Těch tvých 5 tisíc kousků si schovej na důchod.
Drobné výhradičky k některým bodům
2) Prosím namaluj si pod sebe křivky cena ropy, cena zemního plynu, cena elektřiny (můžeš vybrat roční kontrakt na "žlutou", a pro zajímavost i spotové obchody). Zároveň si červenou tužkou udělej do grafu čáru v místech, kdy došlo k deregulaci. Při pohledu na graf bude zřejmé, že počínaje velkým deregulačním předělem sleduje cena elektřiny s nějakým zpožděním cenu ropy. To bude platit i do budoucna.
3) Právě proto, že ČEZ prodává i konkurenci, je pro něj výhodné stlačit marže distributorů. Přece nebude cpát konkurenci cpát peníze.
4) Srovnávej srovnatelné. Tedy velkoobchodní cenu v Německu po zdražení o 25% a dtto v ČR po "podstatně nižším zdražení". :o)
ČEZ v tomto případě naprosto jasně zneužívá svého dominantního postavení.
Proč vlastně ČEZ zdražuje? Vzrostly mu podstatně ceny vstupů? Ne! Jen díky kemošům ministrantům se mu podařilo ovládnout distribučky, které budou od něj povinně odebírat. Ve vztahu k ostatním distribučkám využije kombinaci vzestupu cen el.energie v EU a dnes již podstatně ztížené možnosti nakoupit venku, třeba i kvůli omezeným kapacitám profilů. Ta ZČE za těch 6 tisíc ČEZu stála ;-)
Zlevní snad ČEZ až dojde k poklesu cen v EU? Ano. V té době už bude ovládnuté distribučky plně vlastnit, takže na druhé straně postupně "srovná" cenu za distribuci.
Mimochodem, jistě víš, že nejde jen o ty distribučky, které již ČEZ ovládl. Tam je dobojováno. Jde o PRE. Cílem je ji pokud možno v příštím roce dobýt, což by, vzhledem ke vstupu do EU, neschopnosti úhozu a náklonnosti socdem, nemusel být problém. Zrovna PREn je totiž společnost, která má objektivně nejvyšší náklady spojené s distribucí. Každý výkop, každá trafostanice, každé vedení ji stojí podstatně více.
6) Ale, ale, jakápak změna. EON má stále zájem o privatizaci české energetiky, ovšem stále BEZ JÁDRA. Všimni si té zmínky o "partnerovi". Tím partnerem má být zájemce o atombordel.
Zdravím a přeji nám všem růst ČEZu. Protože to, co kvůli dominantnímu postavení SuperČEZu zaplatí zákazníci navíc, získají akcionáři.
Zatím to za 170 sypou slušným tempem.
Dokud bude za tu cenu připlouvat 500 - 1000 kousků denně, není co řešit. Nabídka se také krásně sesouvá, pokud to nějaký pomatenec nevybere, můžeme na těch 170 pobýt.
V ideálním případě za dva týdny odpadnou nákupní pokyny nad 160, takže budeme schopni snížit poptávku na tu hranici.
Tak takhle nějak uvažuje kupec.
Nepamatuju se, ale možná to dělá skleróza
Kdyby byl E.ON opravdu "tuhý monopol", tak bude realizovat vysoký zisk nejen u distribuce, ale i u výroby. Problém byl právě v tom, že v Německu monopol u výroby padnul a konkurence spolu s nadbytkem kapacit a nízkou cenou zemního plynu a ropy přinesla snížení zisku z výroby.
Co se týče cen za distribuci, tam je klíčový způsob regulace, krom nákladů hlavně určení "přiměřeného zisku". Je to prostě lokální monopol. Můžeš prosím porovnat, jak vysoký "přiměřený zisk" při prodeji chráněným zákazníkům povolují němečtí regulátoři a jaký čeští?
Jinak si myslím, že ČEZ potřeboval být tím, kdo má své jisté zisky a zároveň rozdává karty (distribučky měly krom regulovaného zisku z chráněných zákazníků velmi velmi slušné zisky z těch nechráněných a ČEZ se mohl uvztekat, že ZČE musí tu elektřinu dostávat nějak superlevně). Ceny příští rok mohli přece padat a to by pro ČEZ mohl být problém. Právě proto, že má většinu svých dodávek ven nasmlouvaných na základě krátkodobých cen. Pro stát přesun distribuček pod ČEZ výhodný nebyl. Zbytečně přišel o třetinu "dotace".
Mimochodem, pokud chce ČEZ využít možnosti "převzetí jmění hlavním akcionářem" a 4 distribučky plně ovládnout, měl by přikvačit. Ústava sice vyvlastnění za náhradu povoluje, ale jen ve veřejném zájmu. Umožnění převzetí bylo jen dohrou kupónové privatizace. Možná dobře myšlenou.
Díky nařízenému poklesu marží bude cena na základě dalších znaleckých posudků nižší a nižší... takže pokud bude ČEZ nabízet Matičkovu cenu, bude vlastně přeplácet.
Jinak ČEZ jsem stále ještě neprodal, určitě ho nemám tak vysoký podíl, jako ty. a momentálně prodávat nehodlám. Přece jen, růst cen elektřiny musejí investoři řádně vstřebat. A Jirkovi Křovákovi se zatím také příliš nedaří.
Ano jsem smutným hrdinou těchto stránek. Zatímco ostatní realizují vysoké zisky, já funguju jako sponzor kapitálových trhů.
Solární elektrárna
Navíc, pokud si dobře pamatuju, tak jde jen o stěhování, měli je snad na Mravenečníku s větrnýma. Jenom jim je nenechavci nenechali na pokoji. Doufají, že v přísně?? střeženém areálu už jim nikdo loupat panýlky nebude.
Mimochodem, nevíte, jak se vyvýjí ten supergeniální nápad s větrnýma farmama za x miliard? Geniální na něm je, že distribučky, nebo snad ČEZ??, by tu elektřinu měli odebírat a platit za ni výrobní náklady + přiměřený zisk. Ještě geniálnější by bylo, kdyby na tu škodírnu dostali investiční pobídky.
Tak ČEZ prý na zdražení vydělá...
Nikdy bych neřekl, že někdy přiznáš, že ČEZí velkoobchodní cena byla dražší než dovoz od E.ONu. A ejhle, je to tu. Ten export byl dotovanej a Radko Pavlovec nelhal :-). Nic ve zlém, trochu jsi mi připoměl komuniké TASSu: "Na Kubě nejsou žádné rakety", "Na Kubě nejsou žádné rakety", "Na Kubě nejsou žádné rakety"... "Z Kuby byly staženy veškeré rakety".
ČEZ bude na konci září schopen velmi přesně spočítat odhad tržeb, potažmo hospodářského výsledku na příští rok. Nevíš, kdy a zda hodlají zveřejnit takto zpřesněný odhad?
Ještě by to chtělo...
... naučit lidi bydlet v emailové schránce, nebo zrušit kastovní systém dědičného práva na sponzorované bydlení a příliš vysoké zdanění pohonných hmot.
Diletanství, dát tam nákup 1000 kousků á 171
Výborná metoda...
... není ten paňáček nakonec znalcem v oboru oceňování podniků? Ten zvolený postup, by tomu nasvědčoval. Právě čtu jeden krásný znalecký posudeček. Třeba str.25 "Podrobná analýza odvětví dospěla k následujícím závěrům:" Za dvojtečkou už nic není. No, stejně by tam byly jen plky. Tak dál.
Tohle je lepší. Pokus o ocenění likvidační metodou, ocenění dlouhodobých závazků. Rezervy ohodnotil v účetní ceně, 18 mio. Neva, že jsou vytvořené na opravu strojů, jejichž likvidační hodnotu o něco výše znalec odhadnul na 8 mio. Takže než ty obráběcí stroje za 8 mio prodají, vrazí 18 mio do jejich generálky. Asi pan znalec tuší, jaká sebranka by tu likvidaci dělala.
Posudek je velmi pečlivě proveden, to je zřejmé ze strany 42, kde se v postupu ocenění DCF mezi nevýrobními aktivy nezapomělo na 4ks televizor barevný s tržní cenou celých 8 tis. Kč!!
Jo, ten posudek KCP autorům vrácela nejméně jednou k doplnění, aniž by ovšem došlo mezi verzemi ke změně výsledné ceny. Asi neměli výsledek dvakrát podtržený, nebo nebylo zřetelně uvedeno, které metodě ocenění dali přednost. (Zvlášť když se všechny tři od sebe lišili o +- 5%). Nebo, že by ty čtyři televizory?
Hele, Joudo...
Aktivisti slaví úspěch
Jen nechápu, proč k té zprávě dali tu fotku z oslavy narozenin v domově důchodců:
http://www.reuters.com/newsGalaxyPhotoPresentation.jhtml?type=businessNews&storyID=3441757&index=0
Omlouvám se za pravopisné chyby
Když se probírala vyjmenovaná slova po v, tak jsem zrovna ochořel.
Bez záruky
Zkus třeba tohle :-)
Pokyn, který jsem zadal byl ekvivalentní pokynu bez uvedení ceny s cenovou dispozicí 2. Můžete mi, prosím sdělit, zda bych v případě, že bych pokyn podal výše uvedeným způsobem, upoutal také vaši pozornost? Rád bych příště přizpůsobil své chování, abych nebudil dojem nějaké manipulativní činnosti.
Co se týče odpovědi na váš dotaz, pak vzhledem k tomu, že nedisponuji žádnými informacemi o společnosti Vítkovice, které by nebyly dostupné z veřejných zdrojů a vzhledem k existenci cenových pásem v RMSystému, považuji za nemožné, abych ovlivnil nezákonným způsobem cenu cenného papíru.
Nikdo mi však nemůže zakázat prodávat ve chíli, kdy si myslím, že bych mohl prodejem srazit cenu tak, abych následně nakoupil levněji.
V této souvislosti bych rád připojujil právní názor KCP ohledně obchodování prostřednictvím trhu RMS. Cituji: "Každý investor před tím než vstoupí na kapitálový trh by měl sám posoudit, zda má dostatečné znalosti, zkušenosti a možnosti k tomu, aby se mohl stát přímým účastníkem obchodování s cennými papíry, nebo takové znalosti a zkušenosti nemá a bude vhodnější, když využije služeb licencovaných obchodníků s cennými papíry, kteří jako součást svých služeb nabízejí i poradenství. Pokud se méně zkušený investor rozhodne, že služeb obchodníků s cennými papíry nevyužije a spolehne se na svoje znalosti, zkušenosti a možnosti, měl by si být vědom vyšších rizik s tím spojených."
Pokud vezmu za bernou minci výše uvedený názor, který byl vysloven orgánem dohledu nad kapitálovým trhem, pak pokud nějaký účastník vyvodil z mého pokynu, že cena akcie poklesla na 10 haléřů, je to jeho omyl, způsobený jeho neznalostí fungování vašeho trhu a to zejména cenových pásem a možností stažení pokynů.
V s souvislosti s možnou manipulací s kurzem akcií uvedené společnosti, doporučuji zaměřit vaši ctěnnou pozornost na osoby, které mají informace o konkrétních podmínkách prodeje akcií a dluhu. Ačkoli akcie i dluh prodávala veřejná instituce a při prodeji došlo k realizaci vysoké ztráty, která bude muset být uhrazena z peněz daňových poplatníků, podmínky zveřejněny nebyly, ačkoli jsou pro odhad vnitřní hodnoty akcií minoritního vlastníka naprosto klíčové.
Pokud máte pocit, že uvedení ceny za okrajem přípustného cenového pásma může zmást i účastníky obchodování s dostatečnými znalostmi a zkušenostmi, pak doporučuji abyste u pokynů mimo PCP uváděli pouze částku na hranici PCP.
Jsem rád, že vaše společnost věnuje takovou péči našemu rozvýjejícímu se kapitálovému trhu. Rád bych, jako svůj skromný příspěvek, vaší analytické skupině doporučil zaměřit se na práci pobočkových pracovníků RMSystému, kteří jsou schopní v době probíhajícího nabídky převzetí, neznalým DIKům prodat akcie v aukci za cenu o desítky procent nižší, než je cena nabízená v nabídce převzetí. Prosím, sdělte mi výsledek vašeho šetření v této oblasti. Zejména o jak velkou částku, vaše společnost tímto jednáním připravila drobné akcionáře, například pouze za poslední rok.
Děkuji,
a přeji mnoho úspěchů ve vaší náročné práci.
Váš sponzor.
Splnění závazku jednu dobrou kachnu denně
Na konci července měli 4.4, ne 4.1, navýšení na 8.1 bude kachna. To by ČEZ byl jejich největší investicí po OTP (8.4). Mimochodem ty 4% jsou kolem 90 mio. CZK.
V Německu si hrají na černý pátek?
Re: přísná nová metodika
Valná hromada se ruší
http://dhi.newton.cz/softec/clanek.asp?ID=1106767 Proč? Do toho vám nic není, my jsme představenstvo a na vlastníky z vysoka kašlem.
Skutečně kreativní způsob odpírání investorům přístupu k řízení společnosti - svolávání a rušení VH. Malá rekapitulačka: byla svolána první VH, nepřišlo na ni požadované kvórum (rozuměj majoritář, který v té době neměl hlasovací právo, takže se do kvóra nemohl započítávat) Následně byla svolána náhradní VH. Ta byla pár dní před termínem konání odvolána a místo ní svolána mimořádna VH. Ta byla den před jejím konáním odvolána (Konání výroční valné hromady je patrně dle odborníků z dohledu nad kapitálovým trhem nějaká imperialistická natstafba)
PoslednÍ VH byla odvolána stejný den, kdy se k ovládání Trustfinu (tj. majoritáře, který si na svou majoritu půjčil od IPBaňky, která ovládala samu sebe a za úvěr mu ručil Uniplet, na jehož ovládnutí si půjčil), dostane státní ČKA, ve které má podstatné slovo parta, která pomáhala IPBaňce a IPBaňka pomáhala jí.
Doufám, že tomu všichni dobře rozumíte ;-0
A co KCP? Na jejím novém chytrospise ještě neuschnul inkoust a už je tady aplikace v praxi. To je vážně perfektní spolek. Uniplet má hotový špičkový výrobek, nemá žádné bankovní úvěry. Pokud představenstvo nestáhne ocas tak by se měl zbavit ručení za povedenou partičkou. Až přejde recese měl by obrat vyskočit na trojnásobek a zisk dosáhnout základního kapitálu (odhad dle roku 2000 s eliminací vlivu šikuldů). Podle KCP je odpovídající 176/kus. Ku.va p.del koloběžka, vo..dala komis Ježka!
KCP prostě jede ve starých dobrých kolejích. Normální nehovado by u Teplárny ČB, kde se jednalo o lokálně monopolní utilitu s regulovanou cenou služeb a velkou hotovostí, stanovilo cenu jako "nadbytečnou hotovost" + u zbytku by zisk odhadlo dle pravidel regulace, tedy cca 5% z majetku. Případně by se poohlédlo, zda za ten "regulovaný zbytek" nebylo získat vyšší cenu prodejem. Né tak soudruh líbivý komisař. Podle něj stačí minoritám, když dostanou svůj podíl na "nadbytečné hotovosti".
Nač takovýho s.aního s novou metodikou, když jde stejně jen o to, přidržet kemošům? Ty přidržíš mně, já zas tobě. Nač komise, když se minoritář stejně musí obrátit na soud? Zrušte komisi, místo ní udělejte hodinovej hotel. Tam nažeňte holčiny z Perlovky. Státní rozpočet si přijde na své a komisaři můžou dělat pasáky. Kvalifikaci jim snad bude možné uznat.
Otázka zní: Proč Božena
Recyklací za ekologii
! SR: Nový ministr hospodářství nechce elektrárny prodávat vcelku !
Buď do jaderek přileje, nebo je neprodá. Takže očekávám, že zvítězí varianta nehasit co ještě nehoří, samostatné JE zůstanou v rukou slovenského státu a hotovost získaná za vodní elektrárny se výhodně investuje, například do "penzijní reformy".
Pro ČEZ dobrá zpráva: zůstane hotovost. Špatná zpráva: slovenské JE budou tlačit cenu elektřiny 24x7 dolů.
Nebyla tam,
Ber to z pohledu rizika
Kaláda se blíží>-[
http://zpravy.idnes.cz/mfdnes.asp?r=Bekonomikah&c=ekonomikah_1_4
Po soukromých majitelích začnou na státu peníze vymáhat také dobře vychcané obce. Počítejme třeba Prahu: dvěst tisíc bytů x 12 měsíců x 4 roky (nepromlčené) x 5 tisíc korun (velmi skromný odhad rozdílu tržní cena mínus cena regulovaná) = 50 miliard. Nic moc, ale ono se to nasčítá.
A teď ještě zneplatnit smlouvy o převodu bytů kastě odekretovaných za směšnou částku, protože se nejednalo o nabytí "v dobré víře" a může následovat skutečný prodej v dražbách... To sice není příliš reálné, ale kdyby k tomu došlo, tak padnou ceny realit na třetinu a hypotéční ústavy by se pěkně zhouply.
A připravení by prodali akcie, nakoupily nemovitosti a měli vyděláno na stáří.
To Optik
Heslo zní:
...
Ano, informace z vašich kanálů, pane "nasranej", nám zde chyběly. Co zdravíčko, slouží? Co plenkové kalhotky, dobrý?
Razím za Chocholouškem
Jen takovou drobnost, nabídka není uvedena na stránkách KCP, ani na RMSystému, takže bych i zapochyboval, zda takovou nabídku vůbec schválili. V kterémpak tisku jste ten inzerátek našel, panáčku?
Jen pro malou rekapitulaci, co by museli Bohemia Experti být schopní zkousnout (vycházím z výsledků za 2002 na sec.cz jsem výsledky za 1H03 nenašel): ZK 1000/akcii, VK 800/akcii, cizí 400/akcii což se téměř rovná krátkodobým pohledávkám plus peníze. Tržby> ZK, přidaná hodnota přes 300/akcii. To slabší je, že osobní náklady jsou vyšší než přidaná hodnota. Být drsoň odvolám se na kladný zisk, jenže vím, že je dosažen zaúčtováním odložené daně. Podle mých skromných výpočtů tedy byla ztrátička, jenže vzhledem ke značné cyklicitě poptávky mi nepřipadá velká.
Podle mne je ale zásadní, jak dopadne žaloba na neplatnost ručení za úvěr, který si Trustfin vzal u IPB. Co soudy? Jak dlouho to budou semílat? Co Policie, to jim přijde normální, že si majoritář prosadí, aby ovládaná společnost ručila za jeho dluhy, echt když je částka za kterou se ručí vyšší než základní kapitál? Já bych si z dovolením také půjčil, jsem akcionář, zaručí se za mou půjčku Uniplet také? Kolikpak si to vlastně mám půjčit, aha tak 1400/akcii, hmmm, to abych si koupil vilku ve Střešovicích.
No, Monarch bude moci být spokojen. Sehnat v US šikovného obráběče pod 1000 USD/měsíc a špičkového konstruktéra pod 2000/USD, o tom si můžou nechat jen zdát...
Sakra, než to vzali do rukou ty posranci ze státních institucí, tak to šlo tak pěkně. ČSOB zabojovala: loni založili vlastní prodejní oddělení a přesměrovali část prodeje v USA, dokončili vývoj stroje, co si umí sám udělat špičku ponožky.
Kur.a pes, hned člověk vidí, že je v Čehonistánu. Firma jak víno, s náskokem ve vývoji před konkurencí, šancí urvat na trzích dvoj až trojnásobný podíl. Ne, to nemůžeme nechat jen tak. Přijdou šikulové do IPBaňky, půjčí si na klaunizaci (varianta privatizace, kdy soukromý vlastník se stává majitelem za státní peníze), za úvěr neručí svým podílem, jak by to bylo obvyklé. Místo toho se zaručí dcera, takže vlastně ručí i podílem ostatních spoluvlastníků. Vyklaunované firmě pak samozřejmě žádná baňka nepůjčí.
Tlustý prase si v posranecké sněmovně, co se pomalu ale jistě rozlézá po celé Malé Straně jak šárka po Vizovicích, honí šaška a ještě mu za to tleskají. Instituce, ve které dělá dozorčího, dokončí vyšikuldaci Unipletu a nikdo si toho ani nevšimne. Nezávislý (krom heráku a peněz na všem, obzvlášť na realitě) tisk zatím píše týden co týden o tom, jak zlá ČSOB ukradla hodnou IPB a kolik arbitráží nám z toho hrozí....
Jdu za Chocholouškem, lepší být bláznem, než být normální hovado.
Re: nadace
Jasně, nejlíp, když jich každej budete mít pět...
Žádná stavební spořka nezkrachovala, protože stát IPB i ČS podržel. Schválně se koukněte, kolik měli peněz narvaných v mateřských baňkách a dopočítejte, kolik by zbylo spořínkům, kdyby stát do nepřihodil pár set miliard. Chleba je dost, tak holt je potřeba lidem dát hry s číslíčkama. Pokud na stavebko do rozpočtu nepřispívají Marťani, pak státní příspěvek musí někdo zaplatit. Krom virtuálních socek, tedy lidí, které vykazují nulové příjmy a přitom můžou ročně obětovat dvanáct tisíc, aby získali státní příspěvek, si ostatní ten příspěvek zaplatí sami. K němu navíc zisk stavebních spořitelen, reklamu, dárečky a tak. Nemluvě o tom, že přispějí na to, aby stát vyfutroval banku, ukteré má spořitelna vklady. Aplikace pravidla nechci slevu zadarmo v praxi
Fajn, tak mi řekněte v čem se pletu
No, myslím, že se Slovakofarma je dobrá koupě
Jak se dá vlastně na Slovensku obchodovat, když zrušili rms? Nejlépe elektronicky. Slovakofarma za 1700 Sk nevypadá špatně.
Monopol funguje vždycky stejně
Prostě zdraží základ, přeplatí přeshraniční kapacity pro vývoz z Tunelína a budou se bavit hádáním, kudy tu elektřinu E.ON do svých distribuček propasíruje. Vzhledem k prťavosti ČEZu a velkému vývozu díky Tunelínu, odhaduji, že není problém regulovat českou soustavu z jisté části právě regulací vývozu. V Evropě není problém špičkovou elektřinu dokoupit levněji, díky Tunelínskému vývozu pak v kritických chvílích stačí prostě omezit vývoz a je po ptákách. Mimochodem, ČEZ změnil logo, aniž by přiznal, že to předchozí byl plagiát E.ONu. Musím přiznat, že to duhové se mi líbilo mnohem víc, než tahle hranatá hnusota. Jen, co ČEZ někdo koupí, udělá další rebranding - hranaté tvary působí nepřátelsky a nabubřele.
To určitě, budou ti to troubit polnicí
Už dlouho jsi sem nehodil žádný upgrade. Zatim jen Wartburg z Eisenachu, Solomon Adios. Ale co třeba EIB, CIA, FBI, názor doc.Chocholouška, nebo důchodců ze Schwechatu? Co ti si o ČEZu myslí?
Pravidla krizového řízení: Odpisy nejsou problém
Odpisy nejsou peněžním výdajem, ten proběhl už kdysi dávno, takže z pohledu krizového řízení je to naprosto nezajímavá položka. Důležitější je, se zbavit zbytného majetku za co nejrozumnější cenu, etablovat Taforge jako velmi slušného dodavatele středních sérií odlitků pro automobilky, sehnat zakázky v Iráku a Libyi, nepřijít o zakázky v Rusku a Indii a když to dobře půjde podojit i českou armádu a začít vyrábět pro Terex. Pokud majoritu získal Terex, tak je to dobré, ještě jim ta Tatra stojí za to. Doufám, že co se týče odkupu máte pravdu, nemám totiž nakoupeno. Jediná nepříjemnost je, že Terex s Vectra vlastní nad devadesát procent firmy, takže můžou klidně udělat převzetí a vyšoupnout minority. Ale to by nejdřív museli ohlásit jednání ve shodě, což se zatím nestalo. Jinak na stránkách Terexu už máte tiskovou zprávičku datovanou 3.září: http://www.terex.com/main.php?obj=news&action=VIEW&id=9d3a3d9410b6ae985e9f5d92b120c72a Cituji: "Krom příležitostí ve vojenském sektoru vidíme Tatru také jako skvělý levný zdroj pro konstrukci a výrobu." Za Tatru prominuli dluh 8.5 mil USD a přidali k nim 209 tisíc vlastních akcií (momentálně 22.7 USD za kus), tj by woko 250 mio + 120 mio tj 370 mio CZK za cca 12 mio akcií tj 32/akcii). Jsou srozumněni, že budou muset do Tatry vrazit vlastní hotovost, převzetí byla jejich podmínka pro její přihození. Očekávají že za rok 2003 bude na nule a v roce 2004 přinese výnosy ve výši koruna pade/akcii. Dále zopákli, že společný podnik, ve kterém má třetinu Tatra a třetinu Terex byl vybrán pro dodávku 315 vojenských vozidel pro Izrael. Takže zdravím a moc to nežeňte vzhůru. Samozřejmě, že pro odkup platí i podmínka o 6i měsíčním průměru, takže bude dost pravděpodobně nade mnou očekávaných 39.9 Kč. Osobně s nákupem asi ještě počkám. Třeba už ale bude pozdě.
IVAX nemáš, to si maximálně myslíš
IVAX nemáš, to si maximálně myslíš
Galena, později IVAX byla rozkulačena. Pardon rozdělena na 2 společnosti. IVAX sro, který je 100 dcerou amerického IVAXu a nějakou První opavskou, nebo jak se ten paskvil jmenuje. Výrobu léčiv si samozřejmě nechal Ivax, co za spolek ovládá tu odúmrť jsem se nedíval. Možná nějací záchranáři - přesunovači. Jinak americký IVAX dostal před lety flastřík od SEC, takže chování na hraně zákona v ČR mne nepřekvapuje. Zvlášť když ten zákon umožňuje "rozdělení" společnosti a "vyplacení" minorit a když tu máme tak pružné znalce a soudy.
Dotaz, ohledně informací na akcie.cz
Viděli jste těch 15 000 ks
Názory a diskuze
Burza Prime 09:14 | ||
Název | Kurz | Změna |
---|---|---|
COLT(CZG) | 676.00 | 0.00% |
ČEZ | 882.50 | -4.75% |
ERSTE | 1 093.50 | +0.18% |
GEN(NORTON) | 565.00 | 0.00% |
GEVORKYAN | 254.01 | +0.00% |
KB | 772.00 | +0.13% |
KOFOLA | 304.00 | 0.00% |
MONETA | 100.40 | +0.40% |
PHOTON | 43.95 | 0.00% |
PILULKA | 126.76 | +1.41% |
PM | 15 420.00 | +0.52% |
PRIMOCO | 907.54 | -0.27% |
VIG | 733.00 | +0.27% |
Kurzy měn | |
Kurzovní lístek ČNB pro 26.06.2024 | |
USD americký dolar | 23.296
![]() |
AUD australský dolar | 15.508
![]() |
GBP britská libra | 29.481
![]() |
BGN bulharský lev | 12.728
![]() |
EUR euro | 24.895
![]() |
HUF maďarský forint | 6.275
![]() |
NOK norská koruna | 2.185
![]() |
PLN polský zlotý | 5.778
![]() |
CHF švýcarský frank | 25.985
![]() |
TRY turecká lira | 70.748
![]() |
Komodity online | ||
Ropa | 84.33 USD | 08:54
|
Zlato | 2300.81 USD | 08:54
|
Stříbro | 28.73 USD | 08:54
|
Káva | 224.25 USD | 26.06
|
Cukr | 19.54 USD | 26.06
|
Bavlna | 74.84 USD | 08:54
|