(
7)
03.07.19 15:33
(
)
Chybné datum výpovědi
Vážený pane Písaři,
je nám velice líto, že nastala situace, kterou popisujete. Pro své zákazníky se dlouhodobě snažíme zajistit nízké ceny energií a dobře je informovat o změnách cen či o blížícím se konci poslední dohody.
Pokud zákazníkovi končí dohoda, existují dvě možnosti. Může buď uzavřít dohodu novou na další období, nebo dle smluvních podmínek prodloužit dohodu stávající. Druhá varianta se děje automaticky, protože jsme povinni zajistit dodávku energií a nemůžeme jednostranně od dohody (smlouvy) odstoupit.
Pokud bychom byli nuceni kvůli situaci na trhu cenu zvýšit, v tu chvíli je možnost využít jednu z výše zmíněných variant anebo odstoupit od smlouvy.
Budeme se snažit Vás kontaktovat a společně najít řešení. Kdykoliv se s námi můžete spojit přes naší zákaznickou linku nebo na e-mail obchod@centropol.cz.
Hezký den přeje Centropol
Vypsat:
vlákno
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(
7)
Vaše doporučení:
Výpis titulků
21až
40
(225)