Dobrý den Otakare,
chápeme vaše rozhořčení a omlouváme se, pokud došlo k nějakému nedorozumění. Chcete-li znát čistě jednotvkovou cenu za MWh a fixní poplatek a udělat si kalkulaci sám, měla by vám být samozřejmě sdělena i po telefonu. Obojí se však odvíjí od zvoleného ceníku, tudíž i u nás se můžou navzájem lišit. Jiné částky budou u doby neurčité, jiné u závazku na 2 nebo 3 roky a jiné jsou u produktu pro nízké spotřeby. Všechny tyto ceny ale určitě najdete na našich stránkách https://www.centropol.cz/domacnost/elektrina/ jak bylo zmíněno výše.
Takové dotazy však nejsou běžné, a proto se snažíme zákazníkům vypočítat kompletní cenu přímo pro ně samotné, a to včetně poplatku za distribuci, který tvoří velkou část výsledné ceny, a daně. Abychom to však dokázali, potřebujeme znát několik dalších údajů, jako je adresa (podle které určíme distribuční území, v různých oblastech můžou lidé platit jiné částky za distribuci), spotřeba a distribuční sazba (jiný produkt se hodí pro malou chatu a jiný pro dům s tepelným čerpadlem) či hodnotu jističů (která má také vliv na cenu). Všechny tyto údaje najdeme právě na faktuře. Pak zákazníkovi můžeme okamžitě porovnat, kolik zaplatil za poslední období u svého dodavatele a kolik by ušetřil u nás. Žádné jiné údaje nás nezajímají a věřte, že nikam jinam se nedíváme. Ani by nám to k ničemu nebylo. Stejně tak můžeme zákazníkům pomoct zkontrolovat, zda mají správně nastavenou distribuční sazbu, protože často se stává, že zákazník má stále sazbu D01d a zbytečně utrácí peníze, i když už může mít nastavenou sazbu výhodnější.
Proto může být jednotková cena za MWh trochu zavádějící a sama o sobě nerozhoduje o tom, že výsledná cena bude nižší. Samozřejmě nás ale mrzí, že jste se nedozvěděl to, co jste potřeboval. Napište nám prosím svůj e-mail, rádi bychom se s vámi spojili a napravili to.
S přáním krásného dne
Centropol