1) Poptávka je především díky daňovým bonusům a jiným zvýhodněním. Tesla přesto pořád na jednom prodaném autě prodělává. Ostatní automobilky neprodávají ve velkým elektrický auta z jednoho prostého důvodu, aby neprodělávali.
2) Postavit a zprovoznit baterkárnu je otázka roku, jakmile ostatní do toho budou chtít šlápnout, budou tyhle baterkárny stát během chvilky.
3) Proto Tesle ke Googlu během léta hromadně utíkali inženýři, kteří mají na starost právě vývoj. Byli to desítky lidí z vývoje a to už jde poznat.
4) Data z naježděných kilometrů mají všichni, co se zabývají samořiditelnýma autama a mnozí jich mají víc než Tesla. A jakmile někdo tento systém zprovozní, což bude trvat ještě minimálně pět let, tak ho prodá všem. A zatím se nezdá, že by to mohla být Tesla.
Poznámku o ropné lobby moc nechápu.