Proto už třeba BMW otevřelo v Číně novou baterkárnu, což jsem našel během dvou minut. Dál jsem ani nehledal. Takže Tesla není jediná.
Za poslední rok, Tesla prodělala ke dvěma miliardám dolarů a na obrat to zatím vůbec nevypadá.
Denní produkce Tesly rozhodně nedosahuje 5k, ale cca 600 - 700 vozů. Slaví, když dají 5000 vozů za týden. Pořád míň než Škoda Auto.
Tolik k faktům a pocitům.
Pokud se Tesle Brutální způsobem nespraví cashflow, tak do roka a do dne je na mizině. A jediná šance, jak tu firmu zachránit bude nalít do ní další ohromný balík peněz, což se možná stane. Ale v roce 2020 budou už všichni výrobci prodávat elektroauta. Tesla přestane být jediná. Marže a možné zisky půjdou s rostoucí konkurencí dolů. A čím bude Tesla v té době výjimečná???